موبایل، تبلت و گجت ها

چطور از موبایل خود در برابر مجرمان محافظت کنیم؟

روزیاتو نوشت: ایمنی همواره باید اولویت همه ما باشد. تنها با چند کد کوتاه می توانید درباره تنظیمات تلفن همراه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

23 مهر 1402

اولین تصاویری که با آیفون15 پرو گرفته شد، عکس

در رویداد اپل، این غول فناوری آمریکایی از اولین تصاویری که با دوربین آیفوت 15 پرو گرفته شده است، رونمایی کرد.

22 شهریور 1402

خاص ترین لامبورگینی زیر پای یک کلکسیونر ژاپنی، عکس

مردی در ژاپن 2 میلیون دلار برای خرید یک لامبورگینی آونتادور هزینه کرد و 1.35 میلیون دلار دیگر برای پوشش این سوپراسپرت در 1350000 کریستال سواروسکی خرج کرد.

13 شهریور 1402

قیمت پیکسل 8 و 8 پرو افشا شد؛ فراتر از انتظار

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گوگل به طور چشمگیری قیمت گوشی های سری پیکسل 8 را افزایش خواهد داد.

12 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 29 مرداد 1402

خبرنگاران- گلکسی S23 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ است و حداقل 50 میلیون تومان قیمت دارد. ارزان ترین نسخه گلکسی S23 اولترا که 256 گیگ فضای ذخیره سازی دراختیارتان می گذارد، با این قیمت فروخته می شود و خرید گلکسی S23 اولترا نسخه 512 گیگ 60 میلیون تومان خرج برمی دارد.

29 مرداد 1402

معرفی شغل های 10 سال آینده ایران با عایدی بالا

در این مقاله به شما برترین شغل های 10 سال آینده ایران را معرفی می کنیم. با انتخاب این مشاغل می توانید با خیال راحت به بازار کار وارد شوید.

23 مرداد 1402

چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟ [آموزش تصویری و معرفی 4 برنامه کاربردی]

ایرپادها از جمله محصولاتی هستند که اولین بار در سال 2016 از طریق شرکت اپل به بازار معرفی و عرضه شدند. با حذف جک 3.5 میلی متر از گوشی ها این هندزفری های بی سیم توجه زیادی را به خود جلب کردند و توانستند جزو محصولات پرفروش شرکت اپل باشند.

21 مرداد 1402

با 7 برند لپتاپ مشهور و محبوب سال 2023 آشنا شوید

خرید یک لپتاپ می تواند هزینه بسیار سرسام آوری را برای کاربرها در پی داشته باشد. بنابراین عقلانی است تا از یک برند معتبر لپتاپ به منظور خرید بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم 7 برند معتبر لپتاپ سال 2023 را معرفی کنیم.

22 تیر 1402

4 دلیل برای استفاده از قلم اپل پنسل برای آیپد

اگر آیپد دارید یا می خواهید یک آیپد بخرید، به احتمال زیاد خرید قلم اپل پنسل را هم در نظر دارید. البته با توجه به اینکه این قلم قیمت بالایی دارد، بدون شک ابتدا می خواهید ببینید آیا به چنین قلمی واقعا نیاز دارید یا نه. اما در هر صورت نمی توانیم کاربردهای...

10 تیر 1402

آموزش تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر؛ هر آنچه باید بدانیدآموزش تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر

در این مطلب به شما نحوه تبدیل گوشی به میکروفون را آموزش خواهیم داد تا یکی از بزرگ ترین محدودیت های کامپیوترهای شخصی را رفع کنید.

8 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز 3 تیر 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس درغیاب مدل های سری 14 اپل گران ترین گوشی فعلی در ایران هستند. بخشی از فروشنده های موبایل آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت را حول وحوش 90 میلیون می فروشند و الان که در اولین روز های تابستان هستیم، باید بابت خرید آیفون 13 پرو مکس نسخه...

3 تیر 1402

گوگل تولید پیکسل را به هند منتقل می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این درحالی است که شرکت های فناوری بزرگ جهان، پس از محدودیت های شدید مرتبط با کووید19 در چین که تولید در این کشور را کاهش داد، اکنون هند را به عنوان مرکز تولید در نظر گرفته اند.

31 خرداد 1402

انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس

دیجیاتو نوشت: ظاهراً چیزی تا رونمایی رسمی از وان پلاس نورد 3 نمانده است و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود؛ چرا که شاهد انتشار رندرهای رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

27 خرداد 1402

تدبیر استقلال برای تکرار نشدن یک اتفاق تلخ قبل از دربی

فرهیختگان نوشت: ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس از دور برگشت رقابت های لیگ برتر در حالی با فزونی شاگردان گل محمدی همراه شد که یک بی تدبیری از سوی بعضی از معاونان استقلال سبب شد تا تمرکز بازیکنان این تیم درست چند ساعت مانده به این ملاقات حساس به هم بخورد.

12 خرداد 1402

رژه ربات های تسلا در فضای مجازی غوغا بپا کرد، عکس

گجت نیوز نوشت: تسلا سال گذشته از نسخه اولیه ربات انسان نمای خود رونمایی کرد و حالا ایلان ماسک ویدیو نوی را از آن منتشر نموده است. در ویدیو نو پیشرفت قابل توجه این ربات را شاهد هستیم.

29 اردیبهشت 1402

خرید 39 مدل کابل hdmi با برترین کیفیت و کاربردی

برترین کابل hdmi برای انتقال همزمان صدا و تصویر بکار می رود. یکی از دلایل محبوبیت بالای کابل hdmi این است که در بین تمامی پورت ها ، تنها این رابط امکان انتقال همزمان تصویر و صدای چند کاناله به وسیله یک کابل را دارد. در ادامه مطلب با این محصول کاربردی و مفید...

26 اردیبهشت 1402

راهکار های اپل برای فرار از مسائل گوشی های آیفون ، اسرار پنهان اپ استور

کاربران آیفون به علت آشنا نبودن با تمام اسرار و ویژگی های اپ استور، امکان دارد هزینه های زیاد و بی فایده ای را متحمل شوند، اما در صورت آگاهی از این ویژگی ها می توانند بسیاری از اشکالات مرتبط با اپلیکشن های نصب شده روی گوشی های آیفون را مرتفع نمایند.

29 فروردین 1402

واکنش سامسونگ به آبروریزی جعلی بودن عکس ماه

سامسونگ با انتشار پستی وبلاگی، توضیحات زیادی درمورد روش کارکرد عکاسی از ماه ارائه داده است که البته این توضیحات همه کاربران را متقاعد نمی کند.

26 اسفند 1401

سرمربی تیم ملی وزنه داری جانبازان و معلولان: مسافرانم را ورزشکار می کنم

معمولاً ما آدم ها از کنار افراد به سادگی رد می شویم اما افرادی هستند که در ظاهر معمولی به نظر می رسند ولی در واقع ناجی زندگی بسیاری از افراد هستند. مصاحبه با علی فخرآور باعث شد تا باور کنیم که آدم های با وجدان در جامعه ما کم نیستند.

24 اسفند 1401

بزرگ ترین فولکس قورباغه ای دنیا حتی از هامر هم بزرگ تر است، عکس

گجت نیوز نوشت: پدر و پسری خلاق دست به ساخت بزرگ ترین فولکس قورباغه ای دنیا زده اند. این فولکس واگن بیتل غول پیکر حتی مجهز به پیشرانه خودروهای عضلانی است!

16 اسفند 1401
تعداد: (121)