نیروی زمینی تهران 74- شهرداری بندر عباس 55، نخستین پیروزی شاگردان ایزدپناه در لیگ

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تیم های بسکتبال نیروی زمینی تهران و شهرداری بندر عباس در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

نیروی زمینی تهران 74- شهرداری بندر عباس 55، نخستین پیروزی شاگردان ایزدپناه در لیگ

به گزارش ، تیم های بسکتبال نیروی زمینی تهران و شهرداری بندر عباس در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور در تالار ازادی و پس از دیدار تیم های بسکتبال مهرام و اکسون به مصاف هم رفتند.

کوارتر نخست

تیم میزبان با هدایت ایزد پناه شروع خوبی در این مسابقه داشت و توانست به خوبی جریان بازی را کنترل کند. آن ها به حریفشان یعنی شهرداری بندر عباس اجازه خود نمایی نمی دادند و با کنترل بازی و دفاع خوبشان شرایط را به طوری پیش بردند که توانستند در نهایت با نتیجه 20 - 10 برنده کوارتر نخست باشند.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم با حساسیت بیشتری دنبال شد شهرداری بندر عباس حملات بیشتری انجام می داد و تلاش می کرد تا جریان بازی را کنترل کند. این البته خیلی ادامه دار نبود و آن ها در طول همین کوارتر هم بار ها با بازی خوب تیم میزبان رو به رو شدند با اینحال در وایان این کوارتر شهرداری بندر عباس بود که توانست با نتیجه 15 - 10 برنده باشد و در مجموع نتیجه 30 - 25 به سود نیروزی زیمینی تهران باشد.

کوارتر سوم

بازی در کوارتر سوم هم با حساسیت بالایی پیگیری شد و تیم ها با تمام توانشان به میدان آمدند. شاگردان ایزد پناه که از حریفشان پیش بودند رفته رفته کنترل بازی را از دست دادند و کننده بندر عباس بهآن ها نزدیک تر می شد البته در میانه های این کوارتر بازهم این تیم میزبان بود که توانست اختلاف را بیشتر کند. پرتاب های 3 امتیازی و حملات سریع نیروی زمینی در ادامه اختلاف را هم بیشتر کرد بازی همچنان در ادامه هم با هیجان خاصی همراه بود بازی نزدیک در ست سوم با نتیجه 23 - 21 به سود نیروزی زمینی تهران به انتها رسید.

کوارتر چهارم

بندر عباسی ها در شرپع این کوارتر خوب نبودند ونیروی زمینی تهران توانست اختلاف را بیشتر کند. آن ها در ادامه توانستند اختلاف را به 20 امتیاز برسانند و تیم حریف را با مشکلرو به رو کنند. سرمربی شهرداری بندر عباس در فاصله 3 دقیقه مانده به انتها بازی درخواست وقت استراحت فنی داشت. بازی در نهایت با نتیجه 74-55به سود نیروی زیمینی تهران به انتها رسید.

تیم بسکتبال نیروی زمینی بدین تریب به آمار یک برد و 2 باخت رسید و شهرداری بندر عباس هم با 3 باخت در قعر جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیروی زمینی تهران 74- شهرداری بندر عباس 55، نخستین پیروزی شاگردان ایزدپناه در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی زمینی تهران 74- شهرداری بندر عباس 55، نخستین پیروزی شاگردان ایزدپناه در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید