همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می گردد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، علی آبسالان ظهر یک شنبه در محل شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش در 28 مرداد در راستای گفتگو و دستیابی به اطلاعات درراستای تحقق شهر هوشمند در مشهد برگزار می گردد.

همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می گردد

وی گفت: این همایش در راستای سلسله همایش های السیت 92 با 6 محور اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند، محیط هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و در آخر یک مدیریت اداری هوشمند برگزار میگردد.

آبسالان به ضرورت برگزاری این همایش اشاره نمود و گفت: اهمیت مباحث فناوری اطلاعات در کشور و اهتمام ویژه مدیران ارشد و تصمیم گیر کشورهای دنیا به مباحث ویژه محصولات و خدمات خاص فناوری اطلاعات و نیز توسعه کاربردهای خدمات فناوری اطلاعات، با رویکرد ایجاد همگرایی و فعالیت در جهت گسترش فراوری علم و فن آوری، و ارتباط علمی و پژوهشی بین مراکز علمی مختلف، سبب شد تا این همایش در سطحی بین المللی برگزار گردد.

وی گفت: در شهر هوشمند با توجه به تعاملی بودن سیستم ها هر کس مسوول اطلاعات خود بوده و به سایر دستگاه های متقاضی سرویس اقلام اطلاعاتی ارائه می نماید؛ در حال حاضر معیارها و ملاک های توسعه یافتگی یک کشور در حوزه فناوری اطلاعات تغییر یافته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان نمود: زمانی تعداد تلفن ثابت و دسترسی Dial up ملاکی برای توسعه یافتگی یک شهر در حوزه فناوری اطلاعات محسوب می شد، اما امروزه شاهد این هستیم که معیار دسترسی به اینترنت پهن باند ADSL نیز از لیست ارزیابی کشورها حذف شده است.

وی یادآور شد: مقوله جدیدی که هم اکنون در سطح دنیای مطرح می گردد شهرهای فراگیر است که بعد از شهرالکترونیک و شهر هوشمند قرار می گیرد؛ شهرهایی نظیر سئول، آمستردام و تورنتو جزء شهرهای فراگیر هستند بدین معنی که همه اجزای مدیریت شهر با هم تعامل دارند به عبارتی فازهای اطلاع رسانی و تعاملی طی شده و سطح تراکنشی در حال توسعه است.

آبسالان گفت: اگر در شهر مشهد به دنبال ایجاد شهر هوشمند هستیم منابع اطلاعاتی مربوط به تعاملات سیستم های شهرهوشمند نیز باید آماده گردد و اگر آماده است، ارتباط بین آن ها باید برقرار باشد و مسوولیت هویت این اطلاعات نیز باید روشن باشد.

وی محور های همایش را اینگونه نام برد: بازاریابی و تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل وب سایت و برندها و برندسازی به وسیله شبکه های اجتماعی، بررسی نمونه ها و شرکت های پیروز بین المللی، بومی سازی استراتژی های بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت، مدل های درآمدزایی در فضای اینترنت، بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده اند، استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت، بررسی دیتا در جهت بهتر شدن ROI، توسعه صادرات غیرنفتی با استفاده از اینترنت و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی ازموضوعات اصلی همایش است.

آبسالان از حضور مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه های مختلف تجارت و کسب و کارفعال هستند، در این همایش اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید