واشنگتن پست: جمهوریخواهان کنترل سنا را از دست می دهند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، واشنگتن پست در گزارشی مدعی شده که شدت نگرانی جمهوریخواهان از بابت شیوه مهار کرونا از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به حدی است که آنها می ترسند مبادا تداوم این سوء مدیریت به قیمت واگذاری اکثریت سنا به دموکرات ها تمام گردد.

واشنگتن پست: جمهوریخواهان کنترل سنا را از دست می دهند

ترکیبی از ضعف مالی حاصل از شیوع کرونا و افزایش نارضایتی نسبت به عملکرد ترامپ در مهار این بیماری و همچنین پیش بینی افزایش سطح مشارکت رای دهندگان دموکرات، این نگرانی که احتمالاً در انتخابات پاییز سال جاری، جمهوریخواستار حاکمیت خود بر سنای آمریکا را از دست می دهند؛ افزایش داده است.

در ایالاتی مثل مِین و کارولینای شمالی، جمهوریخواستار نسبت به شرایط دشواری که پیش رو خواهند داشت؛ هشدار گرفته اند.

البته، انتظار می رود که با برگشتنن شرایط به حالت نرمال، کارزار انتخاباتی ترامپ و به دنبال آن، جمهوریخواستاری که خواستار حفظ صندلی خود در سنا هستند، جان دوباره ای بگیرد.

اما با عبور شمار قربانیان کرونایی آمریکا از مرز 80 هزار نفر و انتظار افزایش تلفات تا خاتمه بحران، بازگشت به حالت نرمال در آینده نزدیک میسر نخواهد بود.

همزمان، برخی گزارش ها حاکی از آن است که جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 در حال تشکیل گروهی مخفی متشکل از جمهوریخواستار ناراضی از ترامپ است- امری که با ایجاد شکاف داخلی در میان جمهوریخواستار، پایگاه آنها را در 2 انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و کنگره متزلزل خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واشنگتن پست: جمهوریخواهان کنترل سنا را از دست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن پست: جمهوریخواهان کنترل سنا را از دست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید