پرسه تا پاییز در فرهنگسرای اشراق

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نمایشگاه گروهی نقاشی خط پرسه تا پاییز از امروز تا 29 شهریور ماه، در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق دایر است.

پرسه تا پاییز در فرهنگسرای اشراق

به گزارش انجمن گیگابلاگ، در این نمایشگاه 37 اثر برگزیده نقاشی و نقاشی خط در ابعاد مختلف، از هنرمندان همانند سعید نقاشیان، رسول اولیا زاده، کاوه کیانی و... با سبک های متنوع امیرسیونیسم، انتزاعی، رئال و سورئال با تکنیک های نقاشی خط، عکاسی و نقاشی خط، تایپ گرافی و... به نمایش درمی آید.

این نمایشگاه به همت کاوه کیانی موسس مجموعه فرهنگی و هنری گنجینه نقش باران، انتشارات فیروز باران و عضو فعال انجمن طراحان گرافیک برپا شده است. این هنرمند نمایشگاه های بسیاری در نقاط مختلف جهان برگزار نموده که نمایشگاه بانو که چندی پیش در کشور فرانسه برگزار گردید، تصویری شفاف و شایستة از عزت و شکوه بانو ایرانی را ارایه داد.

علاقه مندان برای بازید از نمایشگاه گروهی پرسه تا پاییز تا روز 29 شهریور ماه می توانند از ساعت 10 تا 18 به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان شهید ناهیدی (جشنواره)، خیابان شهید جعفرپناه، نگارخانه نقش آفرینش فرهنگسرا اشراق مراجعه نمایند یا با شماره 77782211 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسه تا پاییز در فرهنگسرای اشراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسه تا پاییز در فرهنگسرای اشراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید