پیست اسکی کاکان میزبان چهارمین جشنواره برفی دنا

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چهارمین جشنواره برفی دنا در پیست اسکی کاکان اطلاع داد و گفت: این جشنواره در نیمه دوم بهمن برگزار می گردد.

پیست اسکی کاکان میزبان چهارمین جشنواره برفی دنا

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مجید صفایی ظهر امروز سه شنبه 8بهمن ماه در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد شعار تعطیلات نوروز 99 استان کهگیلویه و بویراحمد را سفر به دیار لاله ها و پونه ها، یک بار کافی نیست مطرح کرد و گفت: این استان به علت داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان سالانه میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور است.

او با اشاره به وجود 283 جاذبه طبیعی، 296 امامزاده، بیش از 2هزار اثر تاریخی و 13 بافت تاریخی شهری و روستایی در استان، اضافه کرد: در این استان زیرساخت های گردشگری مانند کمپینگ های اقامتی، هتل ها، سفره خانه های سنتی و واحدهای بوم گردی وجود دارد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی موزه نفت گچساران در دهه فجر اطلاع داد و مطرح کرد: اولین پارک آبی جنوب کشور نیز در یاسوج احداث شده و در حال تکمیل است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز 99، گفت: بحث گردشگری از اولویت های مهم استان است و همه دستگاه ها باید به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یاری نمایند تا بتوانیم از این ویژگی شاخص در راستای افزایش جذب گردشگران استفاده کنیم.

عزیز فیلی با اشاره به نقش جشنواره برفی دنا در جذب گردشگران و معرفی استان، اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تجهیز پیست اسکی کاکان برای برگزاری جشنواره برفی انجام گردد.

منبع: میراث آریا

به "پیست اسکی کاکان میزبان چهارمین جشنواره برفی دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی کاکان میزبان چهارمین جشنواره برفی دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید