پینینفارینا پورا ویژن؛ خیلی فراتر از سطح انتظار ما از خودرو!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پینینفارینا از محصول نو خود در سطح مفهومی با نام پورا ویژن رونمایی کرد. پینینفارینا این خودرو را نماینده راهبرد آینده کمپانی در توسعه محصولات برتر و فناورانه می داند.

پینینفارینا پورا ویژن؛ خیلی فراتر از سطح انتظار ما از خودرو!

به گزارش عصر ایران، پینینفارینا این پلتفرم را ئی-ال یو وی (e-LUV) را نام گذاشته که کوتاه شده عبارت electric Luxury Utility Vehicle است.

شاید در تصاویر به خوبی تعیین نباشد، اما پورا ویژن یک خودرو درشت اندام است که از منظر ابعاد برابر با 5215 میلیمتر در طول، 2147 میلیمتر در عرض و 1641 میلیمتر در ارتفاع توسعه خواهد یافت.

پینینفارینا پورا ویژن مجموعه ای از عناصر کلاسیک و جزئیات بدیع را به شکلی هنرمندانه ارائه می دهد. زمانی که به درپوش موتور خمیده و گلگیر های حجیم آن نگاه می کنیم، ناگهان چهره ای از سیسیتالیا 1947 را در فکر مخاطب بیدار می نماید، همان خودرویی که به عنوان اولین وسیله نقلیه به موزه هنر مدرن نیویورک راه یافت.

سیسیتالیا 202 مدل 1947

سایر قسمت ها نیز ظرافت و سبک کار پینینفارینا را فریاد می زنند. برای مثال ستون ها و سقف یکپارچه پورا ویژن در نوع خود یک اثر هنری معماری هستند. چراغ های اصلی نیز در جلو و عقب خودرو سمبلی از خلاقیت و نوآوری ایتالیایی محسوب می شوند.

رینگ های آلومینیومی مات در میزان 23 اینچی بخش دیگری از تعیینات این مفهومی هستند.

کابین یک موزه لوکس مینیمال است که ترکیبی از فیبرکربن، پارچه و آلومینیوم انودایز را پیش روی مخاطب قرار می دهد. برای تحلیل و درک این معیار زیبایی، قطعا هر بیننده ای به دقایقی احتیاج دارد تا خود را با فضا تطبیق دهد. صندلی ها نیز با درنظر گرفتن قوانین طراحی ارگونومیک ارائه شده اند و در قسمت استراحتگاه سر دارای سیستم صوتی حرفه ای هستند.

نمایشگر هداپ، آخرین فناوری ها در بخش ایمنی و مجموعه ای از دستیار هایی که رانندگی را دلچسب تر و ایمن تر می نمایند در این خودرو حضور خواهند داشت.

پینینفارینا پورا ویژن

منبع: فرارو

به "پینینفارینا پورا ویژن؛ خیلی فراتر از سطح انتظار ما از خودرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینینفارینا پورا ویژن؛ خیلی فراتر از سطح انتظار ما از خودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید