خودرو

مشخصات تارا دنده ای نو اعلام شد ، تارا V1 پلاس چه ویژگی های نوی دارد؟

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی مشخصات تارا دنده ای نو را اعلام کرد. تارا دنده ای نو در حقیقت همان تیپ V1 پلاس است که قرار بود ماه ها پیش به بازار معرفی شود. ایران خودرو مشخصات این سدان نو را با کد 32209 در وب سایت خود به روزرسانی کرد.

10 مهر 1402

6 فعالیتی که به کاهش کلسترول خون یاری می نماید

اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش LDL در خون می گردد. این نوع از کلسترول با بیماری های قلبی ارتباط مستقیم دارد که می توانند سلامت بدن را به خطر اندازند.

14 شهریور 1402

خاص ترین لامبورگینی زیر پای یک کلکسیونر ژاپنی، عکس

مردی در ژاپن 2 میلیون دلار برای خرید یک لامبورگینی آونتادور هزینه کرد و 1.35 میلیون دلار دیگر برای پوشش این سوپراسپرت در 1350000 کریستال سواروسکی خرج کرد.

13 شهریور 1402

افسانه اسب عرب حقیقت دارد؟، عکس

بیش از 350 نژاد اسب وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به عنوان محبوب ترین نژادها شناخته می شوند. پنج نژاد خاص و پنج دسته کلی اسب قلب دوستداران اسب را در همه جا تسخیر می نمایند.

13 شهریور 1402

رقابت کشورهای عربی برای ماده ای که از نفت با ارزش تر است!

در دنیای امروز، کشورهای سراسر دنیا مخصوصا کشورهای عربی در کوشش هستند تا از انرژی های فسیلی روی برگردانده و جهت خود را به سمت انرژی های پاک تغییر دهند. هیدروژن نیز به عنوان یکی از انرژی های پاک یک جایگزین تمیز برای متان است که به عنوان گاز طبیعی نیز شناخته...

2 شهریور 1402

فروش فوری یک خودروی ایران خودرو شروع شد ، جزئیات و زمان تحویل

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه سوز را از امروز چهارشنبه 25 مردادماه به مدت یک هفته شروع می نماید.

25 مرداد 1402

این بوگاتی برای شیخ های عربی ساخته شده!، عکس

یک تیزر نو، یک بوگاتی شیرون خارق العاده ای را نشان می دهد که در 10 آگوست به نمایش در می آید. بعلاوه در نمایشگاه سال جاری The Quail، A Motorsports Gathering که از آدینه، 18 آگوست شروع می گردد، نمایش داده خواهد شد.

24 مرداد 1402

معرفی شغل های 10 سال آینده ایران با عایدی بالا

در این مقاله به شما برترین شغل های 10 سال آینده ایران را معرفی می کنیم. با انتخاب این مشاغل می توانید با خیال راحت به بازار کار وارد شوید.

23 مرداد 1402

تشدید فعالیت سامانه بارشی

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی برای بعضی منطقه ها کشور از احتمال آب گرفتگی، طغیان رودخانه ها و خسارت به کشاورزان اطلاع داد.

22 مرداد 1402

پینینفارینا پورا ویژن؛ خیلی فراتر از سطح انتظار ما از خودرو!

پینینفارینا از محصول نو خود در سطح مفهومی با نام پورا ویژن رونمایی کرد. پینینفارینا این خودرو را نماینده راهبرد آینده کمپانی در توسعه محصولات برتر و فناورانه می داند.

16 مرداد 1402

دروازه ای برای سفر در زمان، کرم چاله حلقوی چیست؟

ایرنا نوشت: یک کرم چاله حلقوی همانند دروازه ای فضایی است که می توان به درون آن پا گذاشت اما مدل های تازه و دقیق تر نشان داده اند که آنها می توانند دروازه ای به درون زمان نیز باشند.

30 تیر 1402

قیمت نو محصولات کرمان موتور بر اساس مصوبه شورای رقابت

قیمت محصولات کرمان موتور برای عرضه در سامانه یکپارچه، در تیرماه 1402 اعلام شد.

19 تیر 1402

قیمت خودرو شیائومی نهایی شد، عکس

زومیت نوشت: یکی از تأمین کنندگان شیائومی می گوید قیمت اولین خودروی این شرکت معین شده است.

14 تیر 1402

جنجال تغییر قیمت 28 خودروی ایرانی ، واکنش عجیب ایران خودرو: نمی خواهید واریز نکنید!

به دنبال تغییر قیمت 28 محصول ایران خودرو درپی افزوده شدن استانداردهای اجباری به نظر می رسد دعوتنامه هایی که برای بعضی مشتریان ارسال شده با کم و زیاد کردن قیمت ها مدل بالاتر فاکتور شده که ایران خودرو معتقد است قیمت ها منطبق بر مصوبه شورای رقابت بوده و...

25 خرداد 1402

از چالوس تا قله افتخار صنعت خودرو؛ تیونر مطرح ایرانی برای اولین بار سراغ کادیلاک رفت!

آخرین نسل کادیلاک اسکالید با رنگ سفید را وارد گاراژ خود کرده تا یک برج متحرک فوق لوکس و قطعا قدرتمند را از آن خارج کند.

22 خرداد 1402

آشنایی با پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی سرزمین عجایب زمستانی در قلب کویر است. این جاذبه خارق العاده بازدیدکنندگان را به بهشتی پوشیده از برف در میان شبه جزیره عربستان می برد. در ادامه به معرفی پیست اسکی دبی می پردازیم تا با این پیست اسکی هیجان انگیز آشنا شوید و بدانید برای لذت بردن...

3 خرداد 1402

چرا خرید خودرو های مونتاژی از محصولات داخلی مجذوب کننده تر است؟

خبرنگاران- مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه از روز چهارشنبه سوم خرداد وارد مرحله جدیدی می گردد و متقاضیان می توانند برای انتخاب محصول دلخواهشان دست به کار شوند. تا الان متقاضیان خودرو های مونتاژی به خاطر معین نبودن قیمت ها، بلاتکلیف بودند و حالا...

1 خرداد 1402

مقایسه شاهین و جک جی 4؛ دوئل ارزان ترین خودرو مونتاژی با گران ترین ماشین داخلی

خبرنگاران- مقایسه شاهین و جک جی 4 دوئل یکی از گران ترین محصولات داخلی و یکی از ارزان ترین خودرو های مونتاژی است. بعد از ماجرای افزایش قیمت محصولات داخلی در کارخانه، سایپا از این به بعد از متقاضیان شاهین تقریبا 425 میلیون تومان دریافت می کند و در فهرست نو...

24 اردیبهشت 1402

ثبت نام مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو از 20 اردیبهشت

اولین مرحله از فرآیند ثبت نام برای شرکت در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو ها که افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه است، از چهارشنبه همین هفته (20 اردیبهشت) شروع می گردد و متقاضیان به مدت 10 روز (تا 29 اردیبهشت ماه) فرصت دارند برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان...

17 اردیبهشت 1402

پل استار 4 بدون شیشه عقب

پل استار، زیرمجموعه کارخانه ولوو مدل جدیدش را بدون شیشه عقب طراحی نموده و می گوید با این کار ایمنی سرنشینان بیشتر می گردد. این خودروساز سوئدی، پل استار 4 را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد.

5 اردیبهشت 1402
تعداد: (179)