چرا یخچال مرغ فروشی ها خالی است؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، روزنامه جمهوری اسلامی از نابسامانی در بازار مرغ و گرانی این محصول انتقاد نموده و در گزارشی میدانی خبر داده که بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به دست مشتری بدهند!

چرا یخچال مرغ فروشی ها خالی است؟

به گزارش جمهوری اسلامی، با افزایش قیمت گوشت قرمز و حدف آن از سفره مردم، گوشت مرغ جایگزین شد. اما حالا با نابسامانی در بازار مرغ و بی ثباتی در آن، به گونه ای شده که عده ای از مرغ فروشان تصمیم گرفتند از خرید تازه امتناع نمایند. در تنیجه، این اقدام باعث شده محصولی به دست مصرف نماینده نرسد و مرغ کم یاب گردد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مشاهدات میدانی خبرنگار ما نیز حاکی از قیمت های مختلفی بود. بعضی مرغ را به قیمت مصوب به دست مشتری می دادند، بعضی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب و با قیمت 80 هزار تومان به فروش می رساندند. اما بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به دست مشتری بدهند. مرتضی پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می نماید در تبادل نظر با خبرنگار ما گفت: درحال حاضر مرغی برای فروش نیست. علتش هم تعیین است وقتی قیمت ها بالا برود دیگر برای ما که فروشنده هستیم نمی صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم.

منبع: فرارو

به "چرا یخچال مرغ فروشی ها خالی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا یخچال مرغ فروشی ها خالی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید