کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه بهره برداری می شود

به گزارش انجمن گیگابلاگ، شهردار منطقه 11 تهران گفت: با تکمیل کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه، راستا پیاده روی شهروندان به ایستگاه تا یک سوم کاهش می یابد.

کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه بهره برداری می شود

به گزارش گروه اجتماعی انجمن گیگابلاگ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی از تکمیل کریدور دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو خط 3 جوادیه به طول 170 متر در ضلع جنوبی بوستان شهید حججی خبر داد و افزود: در حال حاضر عابرین برای رسیدن به ایستگاه مترو راستا طولانی را در پارک طی می کنند که با آماده شدن این راهرو زمان رسیدن آن ها به مترو حداقل یک سوم خواهد شد.

موسوی افزود: عملیات اجرایی این کریدور به مساحت 1400 متر مربع به طول 170 متر و عرض هشت متر در سه راستا آغاز شده است که راستا اول با اجرای تایل نوستالیک آجر چینی مربع به عرض 3متر، به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه11، در حال حاضر شهروندان برای رسیدن به ایستگاه مترو جوادیه لازم است راستا طولانی پارک آموزش ترافیک را دور بزنند که با بهره برداری از این کریدور با طی مسافت 170 متر می توانند به ایستگاه برسند.

او همچنین در باره دو راستا دیگر این کریدور گفت: راستا میانی برای ایجاد خط ویژه دوچرخه سواری، در حال آسفالت است و راستا سوم نیز با تایل های نامنظم، کار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید