یووه و ارائه یک پیشنهاد معاوضه به چلسی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، به نظر می رسد که یوونتوس قصد دارد پیشنهاد معاوضه فدریکو برناردسکی با جورجینیو را به چلسی ارائه دهد.

یووه و ارائه یک پیشنهاد معاوضه به چلسی

به گزارش گروه ورزشی انجمن گیگابلاگ، فدریکو برناردسکی بازیکنی بود که در جابجایی تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از یوونتوس و پیوستن به بارسلونا پیش رفت اما نهایتاً این انتقال منتفی شد تا هافبک ایتالیایی حداقل برای چند ماه دیگر در بیانکونری ماندگار شود.

با این وجود به نظر نمی رسد که یوونتوس علاقه زیادی به حفظ برناردسکی داشته باشد؛ موضوعی که باعث شده جدایی او از یووه در جابجایی پیش رو قطعی به نظر برسد.

از طرف دیگر سرمربی ایتالیایی یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری یکی از بزرگترین طرفداران سبک بازی جورجینیو به حساب می آید. هافبک ایتالیایی در ناپولی و چلسی روزهای خوبی را زیر نظر ساری پشت سر گذاشت و حالا گفته می شود که سرمربی ایتالیایی قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به تورین منتقل کند.

حالا در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس به معاوضه فدریکو برناردسکی با جورجینیو علاقمند است. با این حال تعیین نیست که آیا آبی های لندن راضی به جدایی هافبک تاثیرگذار خود خواهند شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یووه و ارائه یک پیشنهاد معاوضه به چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه و ارائه یک پیشنهاد معاوضه به چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید