کشتی فرنگی

چالش تازه برای برادران گرایی در کشتی

بعد از مسابقات جهانی صربستان، حسن رنگرز در روز 29 شهریور امسال به عنوان سرمربی تازه فرنگی کاران معرفی گردید. این سرمربی برخلاف آنچه در دوران آقای خاص کشتی یعنی محمد بنا رایج بود به سمت جوانگرایی، کشتی انتخابی و چرخش نخبگان پیش رفت.

27 آذر 1401

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایذه ای در بازی های کشور های اسلامی

ورزشکاران ایذه ای در بازی های کشور های اسلامی یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

25 مرداد 1401

30 فرنگی کار در زاهدان سهمیه جام تختی گرفتند، بازمانده از سهمیه ها در مسابقات قهرمان کشوری دوباره

سه نفر اول در هر وزن اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور با برگزاری مسابقه بین سوم مشترک ها به سهمیه حضور در جام تختی کشتی فرنگی رسیدند.

14 بهمن 1400

ساروی: انتظار این طلا را در المپیک داشتم، غروری بالاتر از اهتزاز پرچم کشور در دنیا نیست

قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی دنیا گفت که قول این مدال را داده بود و چیزی را غرورانگیزتر از اهتزاز پرچم کشور در مسابقات بین المللی نمی بیند.

6 آبان 1400

شروع دور برگشت لیگ کشتی به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه از قبل معین شده و بعد از اعلام خبر لغو مسابقات قهرمانی دنیا 2020 قرار بود دور برگشت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از اول آذرماه شروع گردد.

25 آذر 1399

خبرنگاران مدال برنز 124 ساله المپیک به فروش رسید

تهران- خبرنگاران- یک قطعه مدال برنز المپیک مربوط به بازی های 1896 آتن در یک مزایده با قیمت بیش از 65هزار دلار به فروش رسید.

7 آبان 1399

تعویق المپیک انگیزه ام را برای ادامه تمرینات کم نمی کند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب اضافه نمود: پیش از شیوع کرونا تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده بودیم و قصد آن را داشتم که با کسب آمادگی بیشتر و در صورت صلاحدید کادر فنی راهی المپیک 2020...

26 اردیبهشت 1399

گرایی: به بی توجهی مسئولان عادت داریم، تعطیلی اردوی فرنگی بهترین کار بود

دارنده 2 مدال برنز جهان با بیان اینکه کاری به توجه یا بی توجهی مسئولان ورزش نداریم، گفت: ما فقط برای شاد کردن دل مردم سختی ها را تحمل می کنیم.

4 بهمن 1398