چالش تازه برای برادران گرایی در کشتی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، بعد از مسابقات جهانی صربستان، حسن رنگرز در روز 29 شهریور امسال به عنوان سرمربی تازه فرنگی کاران معرفی گردید. این سرمربی برخلاف آنچه در دوران آقای خاص کشتی یعنی محمد بنا رایج بود به سمت جوانگرایی، کشتی انتخابی و چرخش نخبگان پیش رفت.

چالش تازه برای برادران گرایی در کشتی

رنگرز در حالی تیمش را به مسابقات جام دنیای آذربایجان برد که براداران گرایی در فهرست وی حضور نداشتند. البته به نظر می رسید کادرفنی بیشتر خواستار حضور محمدرضا گرایی بودند.

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و دارنده 2 مدال طلا و نقره رقابت های کشتی فرنگی دنیا در وزن 67 کیلوگرم و محمدعلی گرایی دارنده 3 مدال برنز دنیا در ملی پوش وزن 77 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک به عنوان 2 برادر ملی پوش، سال هاست با حضور در اردو های تیم ملی و میادین بزرگ دنیای و المپیک برای کشورمان روی تشک می روند.

اما از آنجایی که محمد رضا اصطلاحاً کشتی گیر وزن کم کن است و برای مسابقات دنیای صربستان فشار زیادی تحمل نموده بود، ترجیح داد در این مسابقات حاضر نباشد.

حالا رفته رفته برادران گرایی هم باید برای حضور در تیم ملی فرنگی بجنگند و خودی نشان بدهند. از آنجایی که کاهش وزن در کنار اردو های سنگین انرژی زیادی اردوی قبل مسابقات فشار زیادی روی براداران گرایی تحمیل می نماید، برخی به آن ها پیشنهاد دادند که با تغییر وزن حداقل استرس و فشار کاهش وزن را تحمل نکنند.

با این حال آنالیز ها نشانگر آن است که برادران گرایی در وزن سابق خود به کار ادامه می دهند و در این مسیر، نظر مربی سازنده خود را هم جویا شدند. آن ها معتقدند به علت شناختی که از رقیبان خود دارند و قبلاً هم کاهش وزن داشتند به کار خود ادامه بدهند.

ایلنا

منبع: فرارو

به "چالش تازه برای برادران گرایی در کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش تازه برای برادران گرایی در کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید