شروع پروازهای فلای دبی به کلیمانجارو

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پرواز افتتاحیه شرکت هواپیمایی فلای دبی چندی پیش به فرودگاه بین المللی کلیمانجارو رسید.

شروع پروازهای فلای دبی به کلیمانجارو

پرواز افتتاحیه شرکت هواپیمایی فلای دبی به فرودگاه بین المللی کلیمانجارو در تانزانیا رسید. با افتتاح این خط پروازی، ظرفیت پروازهای این شرکت هواپیمایی به آفریقا افزایش پیدا می نماید. از ثمرات این افزایش ظرفیت شبکه هوایی، می توان به اضافه شدن دوازده مقصد نو در برنامه پروازی فلای دبی اشاره نمود.

فلای دبی میخواهد شش پرواز در هفته به کلیمانجارو داشته باشد. بعضی از این پروازها در دارالسلام، پایتحت تانزانیا نیز توقف خواهند داشت.

در برنامه افتتاحیه این خط هوایی، فلای دبی از هواپیمای نو بویینگ 737 مکس 8 استفاده نموده است که برای اولین بار در نمایشگاه هواپیمایی دبی در نوامبر سال جاری رونمایی شده بود.

اضافه شدن این مقصد، تعداد مقاصد فلای دبی در تانزانیا را به سه فرودگاه می رساند. پیش از این فلای دبی تنها به دارالسلام و زانزیبار پرواز داشت.

اولین پرواز این شرکت هواپیمایی از تانزانیا در سال 2014 رخ داد و طی این مدت، تعداد مسافران بین این دو کشور مدام در حال افزایش بوده است.

فرودگاه بین المللی کلیمانجارو در شمال تانزانیا و حد فاصل بخش های کلیمانجارو و آروشا واقع شده است. این فرودگاه دروازه اصلی ورود به منطقه جذابی است که شامل کوه کلیمانجارو، پارک ملی آروشا، دهانه آتش فشانی انگرونگورو و پارک ملی سرنگتی است.

تنها تعداد کمی از شرکت های هواپیمایی به این فرودگاه بین المللی پرواز دارند و فلای دبی اولین شرکتی است که به مسافران این اجازه را می دهد که مستقیما از امارات متحده عربی به کلیمانجارو بیایند.

غیث الغیث، مدیر اجرایی فلای دبی در این باره می گوید:

ما این خط هوایی را راه اندازی کردیم تا پاسخ مناسبی به احتیاج روزافزون مسافران میان این دو کشور داده باشیم. فلای دبی اولین شرکتی است که این اتصال پویا را ایجاد نموده و هدف ما دسترسی به بازار این کشور است. شرکت فلای دبی تمامی مسافران را مد نظر قرار داشته است و به همین علت، برنامه های پروازی ما دارای انعطاف زیادی هستند. جدا از این کلیمانجارو، مسافران شرکت ما می توانند از دبی مستقیما به 250 مقصد مختلف پرواز داشته باشند که از این تعداد، دوازده مورد آن در آفریقا واقع شده است.

منبع: کجارو

به "شروع پروازهای فلای دبی به کلیمانجارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای فلای دبی به کلیمانجارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید