اخباری تازه از باشگاه استقلال

به گزارش انجمن گیگابلاگ، اگرچه هنوز زمینه برای حضور گابریل پین در تهران و قرار گرفتن او کنار سایر اعضای کادر فنی استقلال فراهم نشده ولی در عین حال، قضیه این مربی ایتالیایی هنوز منتفی نیست.

اخباری تازه از باشگاه استقلال

به گزارش گروه ورزشی انجمن گیگابلاگ، اگرچه هنوز زمینه برای حضور گابریل پین در تهران و قرار گرفتن او کنار سایر اعضای کادر فنی استقلال فراهم نشده ولی در عین حال، قضیه این مربی ایتالیایی هنوز منتفی نیست و سرمربی آبی پوشان اعتقاد فراوانی به عملکرد او دارد.

مسائل اقتصادی باشگاه و قانون عدم اجازه به تیم های ایرانی برای جذب بازیکن و مربی تازه خارجی تا خاتمه فصل جاری موانع بزرگی است که سر راه جذب گابریل افتاده و باید مرتفع گردد. البته همان طور که طی روزهای گذشته نوشته بودیم، مرد ایتالیایی در جریان شرایط بدنی بازیکنان قرار گرفته است و اطلاعات خوبی از اوضاع جسمانی آبی پوشان برایش ارسال شده است. بعلاوه فیلم مسابقات قبلی استقلال هم در اختیار او گذاشته شده تا اشراف کاملی از شرایط تاکتیکی این تیم پیدا کند.

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که با استارت مجدد رقابت های لیگ برتر، گابریل بازی های استقلال را در اروپا هم از تلویزیون دیدن می نماید تا اگر شرایط برای حضورش در این تیم فراهم شد، کاملاً بداند شرایط آبی پوشان ایرانی چگونه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اخباری تازه از باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری تازه از باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید