ادعای پامپئو درباره کوشش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در فرایند انتخابات آمریکا

به گزارش انجمن گیگابلاگ، وزیر خارجه آمریکا بر این باور است که انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور دور از هرگونه دخالت خارجی خواهد بود.

ادعای پامپئو درباره کوشش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در فرایند انتخابات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل انجمن گیگابلاگ به نقل از واشنگتن تایمز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفت: مطمئن هستم که انتخابات آینده ریاست جمهوری عاری از هرگونه دخالت خارجی از سوی کشورهایی مثل روسیه، چین و ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: کل دولت آمریکا برای مقابله با هرگونه تلاشی برای تاثیر گذاری بر فرایند انتخابات آماده و هوشیار است، هر اقدامی که هدف آن ایجاد اختلال در انتخابات باشد، به وسیله حملات سایبری یا گسترش اطلاعات نادرست علیه نامزدهای ریاست جمهوری.

پامپئو گفت: تصور می کنم کارهای خوب زیادی انجام داده ایم تا مطمئن شویم برای مقابله با کارزار اطلاعات نادرست آماده هستیم. دولت آمریکا وظیفه دارد تا این کار را خوب و به درستی انجام دهد. دولت اوباما برای مقابله با دخالت روسیه در انتخابات 2016 میلادی عملکرد خوبی نداشت.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، تحقیقات نشان می دهد مقام های دولت اوباما نسبت به دخالت روسیه در انتخابات 2016 اطلاع داشتند ولی هیچ اقدامی علیه سرویس های اطلاعاتی و جاسوسان روسی انجام ندادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادعای پامپئو درباره کوشش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در فرایند انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای پامپئو درباره کوشش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در فرایند انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید