استفاده از هوش مصنوعی در خودرو ، جنرال موتورز پیشگام شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، یکی از مدیران شرکت جنرال موتورز بیان کرد که این شرکت در حال آنالیز کاربردهای Chat GPT به عنوان بخشی از همکاری گسترده تر خود با شرکت مایکروسافت است. پیش تر نیز جنرال موتورز در سال 2021 با مایکروسافت برای تسریع تجاری سازی وسایل نقلیه بدون راننده همکاری نموده بود.

استفاده از هوش مصنوعی در خودرو ، جنرال موتورز پیشگام شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ و به نقل از رویترز، اسکات میلر، معاون رئیس جنرال موتورز، هفته گذشته در مصاحبه ای گفت: کاربردهای ChatGPT در همه چیز نمود پیداخواهد کرد.

میلر اضافه نمود: روبات چت می تواند برای دسترسی به اطلاعاتی در خصوص نحوه به کارگیری ویژگی های وسیله نقلیه که معمولا در کتابچه راهنمای مالک خودرو یافت می گردد، عملکردهای برنامه مانند کد در گاراژ یا ادغام برنامه ها استفاده گردد.

یکی از سخنگویان جنرال موتورز نیز گفت: این تغییر فقط مربوط به یک قابلیت واحد مانند تکامل دستورات صوتی نیست، بلکه به این معنی است که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که به طور کلی فناوری های تازه تر و قدرتمندتری در وسایل نقلیه آینده آن ها به کار رفته باشد.

این خبر ابتدا به وسیله وب سایت سمافور منتشر شد در بخشی از این خبر عنوان شده بود که جنرال موتورز در حال کار روی یک دستیار شخصی مجازی است که از مدل های هوش مصنوعی در پس زمینه ChatGPT استفاده می نماید.

در اوایل امسال، مایکروسافت سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI مالک ChatGPT را گفت و گفت که میخواهد فناوری چت بات را به همه محصولات خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی می تواند هر چه را که می بینیم بار دیگر ترسیم کند!

مایکروسافت، مانند دیگر شرکت های بزرگ فناوری، کوشش های خود را برای تعبیه فناوری بیشتر در وسایل نقلیه، از سیستم های اطلاعات تفریح گرفته تا رانندگی اتوماتیک گرفته تا سیستم عامل هایی که عملکرد باتری و چندین عملکرد دیگر یک وسیله نقلیه را کنترل می نمایند، افزایش داده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استفاده از هوش مصنوعی در خودرو ، جنرال موتورز پیشگام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از هوش مصنوعی در خودرو ، جنرال موتورز پیشگام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید