اشتاین مایر: امنیت اروپا در معرض تهدید است

به گزارش انجمن گیگابلاگ، وزیر امور خارجه آلمان امنیت اروپا را در معرض تهدید دانسته و خواهان آغاز مجدد فرایند کنترل تسلیحات برای جلوگیری از مسابقه تسلیحاتی جدید شد.

اشتاین مایر: امنیت اروپا در معرض تهدید است

به گزارش گروه بین الملل انجمن گیگابلاگ فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان امنیت در اروپا را در معرض تهدید ارزیابی نموده و یک آغاز جدید در زمینه کنترل تسلیحات را پیشنهاد داد.

اشتاین مایر به این ترتیب می خواهد با یک آغاز جدید در عرصه کنترل تسلیحات از یک مسابقه تسلیحاتی جدید جلوگیری به عمل آورد.

وزیر امور خارجه آلمان در مقاله ای که در روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه چاپ شده است بخصوص با اشاره به روسیه نوشت: راه اندازی مجدد فرایند کنترل تسلیحات یک ابزار اثبات شده برای شفافیت، پیشگیری از خطر و اعتماد سازی است. به این ترتیب ما می توانیم به همه آن هایی که می خواهند مسئولیتی برای امنیت اروپا تقبل نمایند یک درخواست همکاری تعیینی بدهیم.

اشتاین مایر در بخش دیگری از این مقاله توضیح داد که در گذشته استراتژی تنش زدایی و بازدارندگی در برابر روسیه تاثیر گذاشته است. ناتو همچنان به این استراتژی دوگانه اعتراف می نماید. بازدارندگی استراتژی ملموس و تعیینی است و از جمله درخواست همکاری هم باید واقعی و تعیین باشد.

وی در بخش دیگری از این مقاله توضیح داد که برای این منظور ما خواستار یک مصاحبهی سازنده با تمام شرکای خود هستیم که برای امنیت قاره ما مسئول هستند. یک تشکل مهم برای مصاحبه در این باره سازمان امنیت و همکاری اروپا است که آلمان ریاست آن را در این سال بر عهده دارد.

اشتاین مایر همچنین توضیح داد که روسیه اصول اساسی صلح که برای ما قابل مذاکره نیستند را نقض نموده است. اعتمادی که دهه ها ساخته شده است از بین رفته است. البته همزمان باید از هر گونه تشدید خشونت جلوگیری گردد. بدون بیشترین کوشش ها صلح در اروپا و فراتر از آن شنماینده خواهد بود.

منبع: تسنیم

به "اشتاین مایر: امنیت اروپا در معرض تهدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتاین مایر: امنیت اروپا در معرض تهدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید