اون و ترامپ و بایدن و پوتین و مرکل راک استار شدند!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مولور از مهارت های هنری و فناوری هوش مصنوعی خود برای خلق تصاویر زنده و واقعی از رهبران سیاسی در حال نواختن گیتار بر روی صحنه استفاده نموده است.

اون و ترامپ و بایدن و پوتین و مرکل راک استار شدند!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، این مجموعه شامل تصاویری از نارندرا مودی، نخست وزیر هند، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، باراک اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا، آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان، فرانسوا اولاند رئیس جمهور اسبق فرانسه و دیوید کامرون نخست وزیر اسبق بریتانیا است.

مولور با انتشار این آثار در حساب کاربری شخصی اش در اینستاگرام نوشت:به جهانی موازی خوش آمدید جهانیی که در آن اسطوره ها به ستاره های راک تبدیل می شوند: کنسرت موسیقی رهبری جهانی! عکس های شگفت انگیزی را از یک واقعیت جایگزین تجربه کنید که در آن اسطوره های سیاسی استعدادهای موسیقی خود را در یک کنسرت سخت به نمایش می گذارند.

او بعلاوه تأکید کرد که موسیقی چگونه مردم حتی رهبران سیاسی با اردوگاه ها و دیدگاه های مخالف یکدیگر را به هم نزدیک می نماید.

او اضافه کرد:موسیقی در این رویداد خارق العاده از مرزها فراتر می رود. به کنسرت موسیقی رهبری جهان خوش آمدید واقعیتی که متفاوت از هر آن چیزی است که تا به امروز شناخته اید.

پست این هنرمند در فضای مجازی منتشر شده و بیش از 30000 لایک و واکنش های متعددی از سوی کاربران اینترنتی دریافت نموده است. بسیاری از خلاقیت و منحصر به فرد بودن آثار هنری او قدردانی نموده و عده ای دیگر استفاده از فناوری هوش مصنوعی در هنر را مورد تحسین قرار داده اند.

منبع: جهان نیوز پاکستان

منبع: فرارو

به "اون و ترامپ و بایدن و پوتین و مرکل راک استار شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون و ترامپ و بایدن و پوتین و مرکل راک استار شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید