انتخاب رنگ در خرید لباس مردانه و لباس زنانه مهم است؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، همه دوست داریم لباس رنگی بپوشیم. زیرا لباس های رنگی ما را متمایز نموده و ما را سرزنده تر و تا حد ممکن پرانرژی می نماید. کارشناسان رنگ تاکید دارند که تاثیر رنگ لباس مردانه و لباس زنانه بر روی شخص و اطرافیانش بسیار جدی است. از آنجایی که رنگ ها برای ما بسیار مهم هستند، باید سعی کنیم تقریباً در هر لحظه از زندگی خود رنگ درستی را انتخاب کنیم. در ادامه سعی می کنیم تا بفهمیم رنگ هایی که برای لباس انتخاب می کنیم به ما چه می گویند و چه معنایی دارند؟ در این مقاله به نکات مهم برای انتخاب لباس مجلسی و اسپرت و مهم بودن رنگ آنها می پردازیم.

انتخاب رنگ در خرید لباس مردانه و لباس زنانه مهم است؟

لباس مردانه و لباس زنانه مشکی

علت اینکه خانم ها عموما رنگ مشکی را انتخاب می نمایند این است که لاغر به نظر برسند. اگر از این موضوع بگذریم، سیاه در واقع رنگ قدرت و اقتدار است. بعلاوه به یاد داشته باشید که لباس مردانه و لباس زنانه مشکی می تواند شما را سرد و غیرقابل دسترس نشان دهد. اما می توانید مراقب باشید که رنگ مشکی را از سر تا پا انتخاب نکنید.

لباس مردانه و لباس زنانه سفید

رنگ سفید نماد پاکی است. اگر دقت کنید رنگ سفید برای لباس عروس، لباس پزشک و حتی بسیاری از جعبه های دارو استفاده می گردد، زیرا آرامش و اعتماد به نفس می دهد. این رنگ نیز درست مانند مشکی، می تواند با همه رنگ ها سازگار باشد. این ویژگی آن را به یکی از رنگ های مورد علاقه در دنیای مد تبدیل نموده است. این تصور که کسانی که بیشتر از رنگ سفید در انتخاب لباس خود استفاده می نمایند، پایدارتر، قابل اعتمادتر و تمیزتر هستند، در باور مردم است. در واقع، کارشناسان می گویند که لباس مردانه و لباس زنانه سفید باعث می گردد افراد جوان تر از آنچه هستند به نظر برسند و اغلب موثرتر از آرایش هستند.

لباس مردانه و لباس زنانه قرمز

قرمز مانند رنگ مشکی، نمادی از قدرت و اراده است. در طبیعت مقداری افراط وجود دارد. عشق، اشتیاق، قدرت، خشم، ماجراجویی، اغواگری و … از ویژگی های رنگ قرمز بوده و همانطور که می دانید، مجذوب کننده ترین رنگ است. اغلب در مواد تبلیغاتی استفاده می گردد، زیرا در ذات خود جلب توجه می نماید. به همین علت، قرمز اولین رنگی است که در مناسبت های خاص مانند روز سال نو یا روز ولنتاین به فکر می رسد. رنگ قرمز نشان دهنده تحرک، پویایی، شادی، پشتکار و اراده است. گفته می گردد افرادی که دوست دارند لباس مردانه و لباس زنانه به رنگ قرمز بپوشند، اغلب افرادی با اراده، قوی و واقع بین هستند که دوست دارند خود را با ویژگی های فیزیکی خود برجسته نمایند.

لباس مردانه و لباس زنانه رنگ زرد

زرد رنگ شادی، خورشید، نور و خلاقیت است. وقتی لباس مردانه و لباس زنانه به رنگ زرد می پوشید، نشان می دهید که مجذوب کننده و پویا هستید و می خواهید جلب توجه کنید. به همین علت، رنگ زرد اغلب به عنوان رنگ هایلایتر و دفترچه یادداشت ترجیح داده می گردد. اگر احساس ناراحتی می کنید یا انرژی ندارید، سعی کنید رنگ زرد بپوشید. زیرا رنگی بوده که به خاطر شادی و اشتیاق در نظر مردم معروف است.

لباس مردانه و لباس زنانه سبز

سبز نماد طبیعت و بعلاوه فروتنی، وسعت و ثروت است. رنگی است که به انسان آرامش، آسایش و اطمینان می دهد و نوآوری، امید، تجدید قوا و تجدید حیات را برمی انگیزد. اگر کاری را انجام می دهید که احتیاج به کار گروهی دارد، باید از لباس مردانه و لباس زنانه به رنگ سبز بهره ببرید که نمادی از اشتراک، سخاوت و هماهنگی است.

لباس مردانه و لباس زنانه آبی

آبی رنگ آسمان و اقیانوس بوده و با وفاداری، صلح، آرامش، خنکی و آرامش همراه است. در حالی که آبی روشن رنگ افراد خلاق، با ادراک بالا، تخیل و ماهر در یافتن راهکار است، آبی تیره انتخاب افراد مصمم، پرشور، مسئولیت پذیر، مستقل و مقتدر است. وقتی لباس مردانه و لباس زنانه آبی می پوشید بدون شک احساس راحتی و آرامش را به اطرافیان تان می دهید. به خصوص اگر بپرسید چه رنگی برای مصاحبه های شغلی مناسب تر است، پاسخ قطعا آبی است.

منبع: اتاق

به "انتخاب رنگ در خرید لباس مردانه و لباس زنانه مهم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رنگ در خرید لباس مردانه و لباس زنانه مهم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید