اهدای بیش از هزار و 400 جلد کتاب به مراکز آموزشی کردستان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، کارشناس مسئول کتاب اداره کل ارشاد کردستان گفت: محموله 1 هزار و 463 جلدی کتاب به مدارس و مراکز آموزشی شهرستان های استان ارسال شد.

اهدای بیش از هزار و 400 جلد کتاب به مراکز آموزشی کردستان

شب بو بخشا کارشناس مسئول حوزه کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هزار و 463 جلد کتاب به مدارس و مراکز آموزشی سطح استان اهدا شد که به منظور تمرکززدایی و عدالت فرهنگی در سطح استان توجه ویژه ای به 9 شهرستان تابعه استان در اختصاص سهمیه کتاب شده است.

کارشناس کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: واحد کتاب این اداره کل از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بصورت مداوم با کتاب های چاپ تازه مجهز می گردد، این کتاب ها با هدف تقویت منابع کتابخانه های عمومی سطح استان به ویژه کتابخانه های مدارس و مراکز آموزشی و کتابخانه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان اهدا می گردد.

او در مورد نحوه اهدای کتاب به مراکز و موسسات فرهنگی و هنری، گفت: در طول سال درخواست های متنوعی از سوی موسسات و مراکز آموزشی بخش خصوص به این اداره کل ارسال می گردد، اما مبنای اصلی ما برای اهدای کتاب به این مراکز آموزشی استفاده عموم مردم از کتاب های اهدای است.

بخشا در مورد اهدای کتاب به دانش آموزان مدارس روستایی گفت: در ایام هفته به روستا ها استان نیز کتاب اهدا خواهد شد تا روستائیان نیز از امکانات فرهنگی از جمله کتاب بهره مند شوند.

او در سرانجام ضمن اشاره به برنامه های سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: معرفی تازه های نشر استان کردستان که سال جاری با رشد خوبی نسبت به سال قبل برخوردار بود از جمله دیگر برنامه های حوزه کتاب است.

سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی از 21 تا 27 آبان و با عنوان ما همانیم که کتاب می خوانیم نامگذاری شده است.

انجمن گیگابلاگ کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اهدای بیش از هزار و 400 جلد کتاب به مراکز آموزشی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بیش از هزار و 400 جلد کتاب به مراکز آموزشی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید