این سنگ ها انرژی منفی خانه را از بین می برند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، به یاری بعضی از سنگ ها و کریستال های انرژی بخش که دارای ویژگی های خاص و منحصربه فردی هستند، می توان انرژی های منفی را از خانه دور کرد.

این سنگ ها انرژی منفی خانه را از بین می برند

در این مطلب از انجمن گیگابلاگ قصد داریم تا شما را با انواع سنگ تزیینی دارای خواص انرژی درمانی آشنا سازیم. شما می توانید علاوه بر بهره مندی از خواص ویژه این سنگ ها از آن ها برای زینت بخشیدن و تزیین خانه خود نیز بهره ببرید.

سنگ کریستال

اولین سنگی که به معرفی آن می پردازیم سنگ کریستال است. شما می توانید 8 سنگ کریستال را در اتاق خواب خود قرار دهید و از انرژی ارزشمند آن بهره مند شوید. سنگ کریستال از یک ساختار منظم و یکپارچه تشکیل شده و به عنوان یک شبکه بندی کریستالی شکل شناخته می گردد. این سنگ از خود انرژی مثبت ساطع می نماید و با یک فرکانس ثابت در سطح خانه باقی می ماند.

به طور معمول برای تزیین خانه ها از کریستال هایی به شکل قطره، قلب و اشکال تراش دار استفاده می نمایند تا علاوه بر زیبایی باعث تلالو و درخشندگی بیشتر نور در خانه گردد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب 5 وسیله ضروری که زیبایی منزل را دوچندان می نماید سر بزنید.

سنگ کریستال شکل دار

شما می توانید آن را به صورت آویز از دیوار خانه خود آویزان کنید. سنگ های کریستال در شکل، رنگ و میزان های مختلفی وجود دارند و شما می توانید بنابر سلیقه خود هر یک از آن ها را بخرید. بعلاوه قابل ذکر است که هر یک از انواع مختلف کریستال، خواص ویژه ای دارند.

سنگ هیمالیایی

یکی از انواع سنگ تزیینی دارای خواص انرژی درمانی سنگ نمک هیمالیایی یا سنگ نمک صورتی است. سنگ نمک صورتی بعلاوه به عنوان تسکین دهنده، عنصری آرامش بخش و برای کاهش استرس در حمام نگهداری می گردد. از سنگ نمک برای تزیین خانه ها نیز استفاده می گردد. از جمله کشورهایی که از این سنگ برای تزیین خانه های خود استفاده می نمایند می توان به استرالیا، چین، کشورهای اروپایی و عربی اشاره کرد به طوری که با تزیین خانه های خود با سنگ نمک علاوه بر بهره مندی از زیبایی آن از خواص درمانی این سنگ نیز بهره مند می گردند. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه خود داشته باشید به مطلب ساده ترین روش برای داشتن خانه ای شیک و گران سر بزنید.

سنگ یاقوت ارغوانی

یاقوت ارغوانی یا آمیتیست، از ارزشمندترین و پرطرفدارترین نوع یاقوت ها به شمار می رود. با توجه به اینکه اتاق نشیمن قسمت اصلی خانه را تشکیل می دهد و اعضای خانواده بیشتر وقت خود را در این قسمت از خانه سپری می نمایند. بنابراین می توان با به کار بردن این سنگ ارزشمند در قسمت هایی از اتاق نشیمن، به افزایش روابط صمیمانه اعضای خانواده یاری کرد و بعلاوه از انرژی مثبتی که منتشر می نماید، نهایت استفاده را برد.

روش های استفاده از سنگ های تزیینی در دکوراسیون

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان از این سنگ ها برای تزیین خانه استفاده کرد. برای استفاده از سنگ های تزیینی در دکوراسیون راه های بی شماری وجود دارد. می توان این سنگ ها را درکنار سایر اقلام تزیینی مثل گل و گلدان و شمع. قرار داد. بعلاوه می توانید آویزهای کوچک با آن ها بسازید و از در و دیوار خانه آویزان کنید. کتابخانه ها و طبقه های دیواری هم می توانند جای مناسبی برای قرار دادن سنگ ها باشند یا حتی با استفاده از آن ها می توانید انواع مختلفی از قاب عکس ها را درست کنید. شاید هم به این نتیجه برسید که برخی از دکورهای قبلی شما مثل آینه یا قاب یک تابلو را با این سنگ ها تزیین کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چه گلدانی مناسب گیاهان آپارتمانی است؟را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این سنگ ها انرژی منفی خانه را از بین می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این سنگ ها انرژی منفی خانه را از بین می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید