با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)

به گزارش انجمن گیگابلاگ، اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم تماشا، با این فیلم ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)

تا به حال به این فکر نموده اید که هدفتان از تماشا فیلم چیست؟ پاسخ ها به این سوال می تواند بسیار متفاوت باشد؛ شاید برای سرگرمی و گذران وقت فیلم می بینید. ممکن است هم برای لذت بردن و کسب تجربه ای که شاید برای خودتان پیش نیاید به سراغ فیلم و سریال می روید. هر چه هست دنیای فیلم ها آنقدر گسترده و مجذوب نماینده هستند که با هر سلیقه ای می توانید فیلمی را برای تماشا انتخاب کنید. اما ما می خواهیم به سراغ معرفی چند فیلم از فهرست بلند بالای فیلم های مسافرتی برویم که شوق و ذوق سفر و مسافرت را در دل هر بیننده ای بیدار می نمایند.

Midnight in Paris

فیلم نیمه شب در پاریس را وودی آلن کارگردانی نموده و با شخصیت اصلی فیلم، گیل، به کشف بخش هایی از پاریس می پردازیم. گیل، که نویسنده و فیلم نامه نویس است، با نامزدش برای سفری به پاریس می روند و داستان اصلی فیلم از نیمه شبی در پاریس آغاز می گردد که گیل به دهه 1920 پاریس سفر می نماید. قدم زدن با شخصیت های فیلم در کوچه های پاریس و سفر به دهه 20 میلادی این شهر زیبا را در فیلم تجربه خواهید کرد.

Casablanca

داستان کازابلانکا در کشور مراکش روایت می گردد و اگر به فیلم های کلاسیک علاقه مند هستید، تماشای آن می تواند تجربه جالبی باشد. فیلم کازابلانکا در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده و داستانی عاشقانه را برایمان به تصویر می کشد. شخصیت اصلی فیلم ریک، که همفری بوگارت آن را بازی می نماید، صاحب کلابی در کازابلانکاست و از آن جا همراه قصه می شویم.

The Grand Budapest Hotel

فیلم هتل بزرگ بوداپست داستانی مجذوب نماینده را در دهه 1930 برایمان به تصویر می کشد. در فیلم با گوستاو که مدیر هتل است آشنا می شویم که پس از مرگ یکی از مسافران هتل، اتفاقاتی برایش می افتد. چگونگی روایت داستان، رنگ، و موسیقی فیلم شما را خسته نمی نماید و تجربه ای جالب را در هتل خیالی وس اندروسن (کارگردان فیلم) کسب می کنید.

James Bond Movies

اگر فیلم های جاسوسی، معمایی، و اکشن با چاشنی سفر را دوست دارید، فیلم های جیمز باند مناسب سلیقه شما هستند. هر کدام از فیلم ها در کشور و شهرهای مختلفی فیلم برداری شده اند و داستان هایی پرکشش و مجذوب نماینده دارند. در فیلم Specter یا شبح، سفرتان را با جاسوس حرفه ای MI6 از مکزیک آغاز می کنید و در طول فیلم از انگلیس، ایتالیا، و مراکش هم سر در می آورید.

Before Sunrise - Before Sunset - Before Midnight

سه گانه پیش از طلوع، پیش از غروب، و پیش از نیمه شب به فاصله 10 سال از یکدیگر ساخته و اکران شده اند. در فیلم اول ماجرای آشنایی دختر و پسری در قطار و سفرشان تا پیش از طلوع آفتاب در وین اتریش را می بینیم. در فیلم پیش از غروب در خیابان های پاریس با همان دو هم قدم می شویم و در فیلم پیش از نیمه شب رابطه شان در سفری به یونان به تصویر کشیده شده است که تماشاش خالی از لطف نیست.

Wild

فیلم وحشی براساس داستانی واقعی و کتابی به همین نام ساخته شده. داستان ماجراجویی شرل استرید در مسیر پاسیفیک کرست آمریکا که پس از اتفاقاتی در زندگی اش تصمیم می گیرد با یک کوله پشتی و تنها این مسیر را طی کند. شاید فیلم روحیه جستجوگری تان را تقویت کند و سفری این چنینی را در فهرستتان قرار دهید.

Forrest Gump

شاید نوروز سال جاری برترین فرصت باشد تا فارست گامپ را ببینید. در فیلم شاهد دوره های مختلفی از زندگی فارست گامپ هستیم. اما علت قرار گرفتن این فیلم در فهرست انجمن گیگابلاگ تریپ، سفرهای فارست به بیشتر استان های آمریکاست که داستانی جالب دارد.

Lion

فیلم شیر داستان واقعی پسربچه ای به نام سارو در هند است. حال و هوای این فیلم با دیگر فیلم هایی که معرفی نموده ایم متفاوت تر است اما به خوبی ماجرای گم شدن سارو و سفر عجیبش در هند به تصویر کشیده شده که درک بهتری از این موضوع را به ما می دهد و با این فیلم به هند سفر می کنیم.

Lost in Translation

فیلم گمشده در ترجمه داستان سفر دو نفر به توکیو در ژاپن است. بیل موری و اسکارلت جوهانسون که دو نقش اصلی را در فیلم بازی می نمایند، روایتی ساده را از شکل گیری ارتباط بین دو نفر در سفر و فرهنگی متفاوت نشان می دهند. بعلاوه انرژی و زندگی در توکیو به خوبی برایمان ثبت شده و شاید در انتها فیلم تصمیم بگیرید سفر به ژاپن را هم در فهرست جاهایی که باید بروید اضافه کنید.

Planet Earth

مستند سیاره زمین را نمی توان از قلم انداخت، هر قسمت از این مستند کمتر از 1 ساعت است و شما را با بخش هایی بکر از جهانی که در آن زندگی می کنیم آشنا می نماید. اگر علاقه مند به تماشا تصاویر بی نظیری از قطب ها و دشت ها تا بیابان ها هستید، تماشای این مستند را از دست ندهید.

شما هم اگر فیلمی با موضوع سفر دیده اید که حس و حال سفر داشته و دلتنگی تان را برای سفر برطرف نموده به خوانندگان دیگر این مطلب معرفی کنید.

قسمت دوم سفر با فیلم ها را در اینجا بخوانید

منبع: اسنپ تریپ

به "با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید