ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، شرکت اتلوس (Atlus) به تازگی تریلر جدیدی از پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) منتشر نموده است که در آن به پروتاگونیست داستان می پردازد.

ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد

ماکوتو یوکی (Makoto Yuki) که صداپیشگی او را الکس لی (Aleks Le) به انگلیسی و آکیرا ایشیدا (Akira Ishida) به ژاپنی بر عهده دارد، قهرمان بازی و رهبر S.E.E.S است. در تریلر تازه، می توانیم دیالوگ های تازه ضبط شده بیشتری را از صداپیشه تازه آن یعنی الکس لی بشنویم. او بیشتر به خاطر صداپیشگی زنیتسو آگاتسوما در انیمه شیطان کش (Demon Slayer) و بعلاوه لوک در استریت فایتر 6 شناخته می گردد. از طرفی می توان تنظیم تازهی از آهنگ Burn My Dread را در پس زمینه بشنویم.

تریلر ذکر شده بعلاوه به ما نگاه دقیق تری به نحوه نمایش چند رویداد مهم در بازی مانند بیدار شدن قهرمان با شخصیت خود و اولین باس فایت ماه کامل. رویدادهایی با موضوع کازوشی میاموتو (Kazushi Miyamoto) و ایگیس (Aigis) می دهد. حملات سینرژی نیز به طور خلاصه نشان داده می شوند که در نوع خود جالب هستند.

لازم به ذکر است که این بازسازی شامل محتویات نسخه هایی مانند Persona 3 FES و Persona 3 Portable نمی گردد. محتوای FES به علت اینکه شامل نوعی خاتمه است که در آن بازیکنان شخصیت محبوب ایگیس را کنترل می نمایند، شناخته شده و محتوای پرتابل نیز به بازیکنان اجازه می دهد که یک شخصیت زن را به جای مرد که تنها گزینه در نسخه اصلی بازی بود، انتخاب نمایند. با این حال این نسخه تازه شامل المان هایی است که آن را برای هواداران این سری نقش آفرینی هیجان انگیز نموده است. در واقع در کنار صداگذاری تازه، به نظر می رسد که صحنه ها و رویدادهای تازهی برای بازی در کنار موسیقی های تازه، برنامه ریزی شده اند.

بازی پرسونا 3 ریلود در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. در این میان با توجه به اینکه کمتر از چند ماه تا عرضه این بازی به جای مانده و موفقیت احتمالی آن، راه را برای بازسازی های بیشتری باز می نماید، حدس و گمان هواداران در خصوص بازسازی احتمالی پرسونا 4 منطقی است، اما اتلوس هنوز اطلاعات دقیقی را فاش ننموده است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید