برنامه ستاره های فرانسه برای مهار مسی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جام جهانی 2022 قطر به روزهای پایانی اش رسیده و فقط دو ملاقات رده بندی و فینال به جای مانده است. فرانسوی ها در ملاقات فینال باید در پی راهی برای مهار لیونل مسی باشند و به همین دلیل ژیرو، گریزمان و شوامنی، ستاره های فرانسه راجع به این تقابل صحبت کردند.

برنامه ستاره های فرانسه برای مهار مسی

اولیویه ژیرو گفت: مسی بازیکن شگفت انگیزی است اما ما نمی خواهیم به او اجازه دهیم که از برترین شبی که می تواند داشته باشد، لذت ببرد. ما می خواهیم قهرمان جام جهانی شویم و همه کوششمان را می کنیم که مسی را متوقف کنیم. البته در آرژانتین فقط مسی نیست و آن ها بازیکنان عالی دیگری دارند که برای تیمشان کوشش می نمایند.

او با اشاره به غیبت کانته در جام جهانی 2022 بیان نمود: من جام جهانی 2018 را به یاد دارم که کانته در تمام بازی پشت سر مسی بود. در حال حاضر نمی دانم چه برنامه ای خواهیم داشت و باید ببینیم سرمربی چه تصمیمی می گیرد.

گریزمان ستاره بعدی فرانسه بود که درباره تقابل با مسی صحبت کرد و گفت: ما بازی آرژانتین را دیده ایم و می دانیم آن ها چگونه بازی می نمایند. آرژانتین حریف سختی است و به نظر می رسد در برترین فرمشان هستند. البته آن ها فقط مسی را در اختیار ندارند، آن ها بازیکنان قوی دیگری در کنار مسی دارند. بازی با آرژانتین، بازی سختی خواهد بود و آن ها حمایت زیادی در بین تماشاگران خواهند داشت.

شوامنی هم که در جام جهانی 2022 جانشین کانته شد و عملکرد درخشانی داشت، درباره رویارویی با مسی در فینال این رقابت ها اظهار کرد: ما باید عالی دفاع کنیم و همه کیفیت مان را در ملاقات فینال نشان دهیم. بله! آن ها مسی را دارند اما 10 بازیکن دیگر هم در کنار او بازی می نمایند که آن ها هم کیفیت بالایی دارند. بنابراین ما باید آماده باشیم. ما به خوبی از شانسی که برای تاریخ سازی به دست آورده ایم، آگاهیم.

منبع: فرارو

به "برنامه ستاره های فرانسه برای مهار مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ستاره های فرانسه برای مهار مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید