بیک لیک لی: مخالف لغو فینال لیگ برتر بسکتبال هستیم، تعویق مسابقات انتخابی المپیک برای ما فرصت است

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران، تعویق مسابقات انتخابی المپیک برای این تیم را یک فرصت دانست.

بیک لیک لی: مخالف لغو فینال لیگ برتر بسکتبال هستیم، تعویق مسابقات انتخابی المپیک برای ما فرصت است

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمن گیگابلاگ، درباره شرایط تیم بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان گفت: تمرینات تیم سه نفره ایران از طریق فضای مجازی انجام می شود اما بلافاصله پس از باز شدن اماکن ورزشی، اردوها را برگزار می کنیم.

وی در ادامه افزود: تداخل لیگ برتر بسکتبال و اردوهای تیم ملی به دلیل اینکه اغلب بازیکنان دعوت شده از دو تیم فینالیست بودند، باعث شد با کمترین و پرفشارترین تعداد تمرینات به مسابقات کسب سهمیه المپیک هند اعزام شویم اما تعویق رقابت های انتخابی المپیک فرصتی شد تا بیشتر تمرین کنیم. چون کشورهای دیگر هم در قرنطینه هستند و اماکن ورزشی کشور ما زودتر از کشورهای دیگر بازگشایی می شود.

سرمربی تیم بانوان شهر گرگان به برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان پافشاری کرد و گفت: برنامه مسئولان بانوان فدراسیون بسکتبال بر برگزاری فینال لیگ برتر است، اما همه این شرایط منوط به اجازه وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات ورزشی است.

بیک لیک لی درخصوص سناریوهای پیش رو برای برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: اگر انتهای اردیبهشت اعلام کنند که منعی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد، فدراسیون خرداد ماه فینال را برگزار می کند. اگر هم چنین اجازه ای ندهند، جلسه ای برگزار می شود تا درباره برگزاری یا عدم برگزاری این بازی و اعلام نتیجه مسابقه تصمیم گیری شود.

بیک لیک لی درباره مکاتبه برای لغو فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان شرح داد: ارسال نامه کتبی از سوی تیم ما مبنی بر عدم برگزاری مسابقه فینال بعید است. چون امکان برگزاری بازی فینال از سوی وزارت ورزش وجود دارد و اگرچه گروه بهمن در بازی اول فینال پیروز شد، ما دوست داریم بازی دوم فینال برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه چیز منوط به سلامتی بازیکنان است، گفت: اگر یک درصد هم فکر کنیم هنوز خطری بازیکنان را تهدید می کند و قابل کنترل نیست، مانند بازی رفت که خودمان نامه فرستادیم که برگزاری بازی خطرناک است، در شرایط کنونی هم نظر تیم شهر گرگان روی سلامتی بازیکنان است. اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد، دوست داریم بازی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیک لیک لی: مخالف لغو فینال لیگ برتر بسکتبال هستیم، تعویق مسابقات انتخابی المپیک برای ما فرصت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک لیک لی: مخالف لغو فینال لیگ برتر بسکتبال هستیم، تعویق مسابقات انتخابی المپیک برای ما فرصت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید