تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (40)

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (40)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر جهان، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این جهانی زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی زیبا از یکی از خانه های شهر سیون (sion) در ایالت وله در کشور سوئیس.

منظره فوق العاده لا دیگارو (La Digue) سومین جزیره پر جمعیت واقع در شهر سیشل (Seychelles). جمهوری سیشل کشوری است جزیره ای در اقیانوس هند. چشم انداز خیره کننده آبشار گولفوس (Gullfoss) واقع در ایسلند.

نمایی حیرت آور از منطقه Many Glacier در پارک ملی گلیشر (Glacier) در ایالت متحده آمریکا در مونتانا.

تصویری خیره کننده از کومونه ورنزا (Vernazza) در ایتالیا واقع در استان لا اسپتزیا. نمایی زیبا از مزرعه ای در استان سوماترای غربی (West Sumatera) در شهر بوکیت تینگی (Bukittinggi) در کشور اندونزی. منظره شگفت انگیز و روح انگیزِ منطقه طبیعی Valensole درفرانسه واقع در آلپ دو اوت پرووانس (Alpes-de-Haute-Provence). طبیعت ساحلی و زیبای شهرهیستینگز (Hastings Point) واقع در شمال شرقی نیو ساوت ولز در استرالیا.

نمایی هوایی از شهر کویینزتاون (Queenstown) در منطقه اوتاگو واقع در کشور نیوزیلند.

عکسی رویایی از دریاچه مصنوعی تریلیوم (Lake Trillium) واقع در اورگن نزدیک به کوه هود.

تصویری زیبا از دریاکنار رِک (Wreck Beach) منطقه ای پاسیفیک اسپیریت در شهر ونکوور از استان بریتیش کلمبیای کانادا.

نمایی رویایی از غروب خورشید پارک ملی پرتگاه ویلسونس (Wilsons Promontory National Park) یک پارک ملی در منطقه Gippsland ویکتوریا واقع دراسترالیا. عکسی دیدنی از جزیره واناکا (Wanaka) در جنوب نیوزیلند. تصویری سرسبز و چشم نواز از دریاچه Bergheimsvatnet در شهر Gloppen واقع در کشور نروژ. منظره زمستانی و محسور کننده پارک ملی کوه رینیر (Mount Rainier National Park) پارکی طبیعی در ایالت واشینگتن در ایالات متحده آمریکا.منبع: برترین ها

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (40)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (40)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید