تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سخنگوی دولت از تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک در لایحه بودجه 1401 در هیئت وزیران خبر داد.

تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک

به گزارش گروه سیاسی انجمن گیگابلاگ به نقل از صداوسیما علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، گفت: به منظور بررسی سند بودجه کشور که مهمترین سند مالی دولت در یک سال است، بعد از جلسه ای که در خصوص بررسی کلیات بودجه و اصلاحات کلانی که در لایحه بودجه 1401 پیش بینی شده، هیئت دولت تا به امروز 4 جلسه را به بررسی جزئیات این لایحه اعم از تبصره ها و بند های آن اختصاص داده است.

وی افزود: امروز صبح نیز پس از حضور اعضای هیئت دولت در خانه ملت که به مناسبت روز مجلس و بررسی همین موضوع از ساعت 7 تا 10 صبح برگزار گشت، بلافاصله در نوبت های صبح و بعد از ظهر، استمرار جلسات بررسی بودجه را داشتیم و همه این جلسات با حضور رئیس جمهور برگزار گشت و تا به امروز احکام متعددی به تصویب رسیده است.

سخنگوی دولت با تبیین مصوبات هیئت وزیران در چارچوب سند بودجه پیشنهادی دولت، گفت: یکی از این مصوبات، معافیت مالیاتی برای حمایت از کسب و کار های کوچک است که براساس آن 5 واحد درصد از مالیات مقرر برای صاحبان این کسب و کار ها در سال آینده، تخفیف در نظر گرفته می شود.

بهادری جهرمی، این مصوبه را به منظور جبران بخشی از خسارت های وارد شده به صاحبان کسب و کار های کوچک به علت همه گیری بیماری کرونا دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب معافیت مالیاتی برای صاحبان کسب و کار های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید