تور مجازی جزایر آری ؛ سرزمین های دیدنی کشور مالدیو

به گزارش انجمن گیگابلاگ، جزیره های آری از جمله مجمع الجزایر کشور مالدیو هستند که با جاذبه های دیدنی و آب وهوای خود، گردشگران فراوانی را به خود جذب می نماید و در این مطلب در قالب تور مجازی، به آن سفر خواهیم کرد.

تور مجازی جزایر آری ؛ سرزمین های دیدنی کشور مالدیو

جاذبه ها و دیدنی های مشرق زمین آن قدر پرتعداد و معرکه هستند که فکر کردن به آن ها، مدهوش شدن فرد را در پی دارد! قاره کهن از جمله سرزمین هایی است که از شرق تا غرب آن، پر است از اسرار و دیدنی های پرتعداد؛ اما شرق آسیا همواره از این منظر، جایگاهی ویژه را در میان گردشگران داشته است. چین، ژاپن، کره، تایلند، هند و بسیاری سرزمین دیگر، از جمله دیدنی های شرق این قاره هستند. مالدیو هم یکی از این منطقه ها است.

مالدیو که شهر ماله مرکز آن محسوب می گردد، از جمله کوچک ترین کشورهای آسیا و دنیا است. کشور مالدیو از هزاران جزیره مختلف تشکیل شده است. جزیره هایی که طبیعت بکر در کنار مناظری بی نهایت زیبا دارند و کشور نام برده را به یکی از منطقه ها بسیار زیبا و خواستنی برای گردشگران تبدیل می نماید. تنها 202 جزیره از جزایر مالدیو قابل سکونت است. 88 جزیره از کشور هم از جاذبه های گردشگری مالدیو هستند و جهانگرد های خاص خود را دارند. طبیعت زیبا، آب وهوای دل پذیر، آیین و فرهنگ به خصوص، تفریحات متنوع و موارد بیشتر، مالدیو را به یکی از جاذبه های جهانگردی آسیا تبدیل نموده است. همراه ما باشید تا طی این قسمت از تورهای مجازی، به مجمع الجزایر آری از کشور مالدیو سفر کنیم.

پیش تر و در قالب یک تور مجازی، به مالدیو جنوبی سفر نموده ایم؛ اما حالا به سراغ دو مجمع الجزایر این کشور یعنی جزایر واوو (Vaavu) و آری (Ari) سفر می کنیم. کشور مالدیو به صورت کلی از 400 هزار نفر به عنوان جمعیت خود میزبانی می نماید. میانگین یک میلیون و 500 هزار نفری جهانگرد های این کشور، از ظرفیت بی نهایت بالای صنعت گردشگری مالدیو خبر می دهد. مجمع الجزایر واوو از جمله کوچک ترین جزیره های کشور مالدیو است. این بخش از کشور نام برده، از نظر جمعیتی که میزبانی می نماید نیز عددی کوچک را نمایش می دهد. جمعیتی بالغ بر 2500 نفر در این منطقه زندگی می نمایند.

در بخش شمال غربی این جزیره، مجمع الجزایر آری قرار دارند. جزایر آری از جمله بزرگ ترین جزیره ها و از جاهای دیدنی کشور مالدیو هستند. این مجموعه از جزیره ها، حدود 30 دقیقه از شهر ماله (با هواپیما) فاصله دارند. مجمع الجزایر آری، تعداد بسیار زیادی از جزیره های کوچک را در خود جای داده اند. جزیره هایی که از راه های مختلف مثل پل ها یا موارد این چنینی، به یکدیگر مرتبط شده اند. حدود 18 جزیره از این جزایر دارای سکنه و قابل زندگی هستند. ارتباط ایجاد شده با پل ها میان این جزایر، باعث می گردد تا جهانگرد ها بتوانند با استفاده از دوچرخه یا با پای پیاده، میان این منطقه ها رفت وآمد داشته باشند.

این دو جزیره از منظر جاذبه های دیدنی، از جمله سرزمین های غنی و به شدت مجذوب کننده مالدیو هستند. در کل، تمامی جزیره های مالدیو منطقه های دیدنی و خوش آب وهوا هستند که دو مجمع الجزایر مورد نظر ما هم از این قائده مستثنی نیستند. پوشش های گیاهی سرسبز، آب های آبی و زلال، جنگل های سرسبز و سواحل باصفا، از جمله دیدنی های جزایر آری و واوو هستند. در بخش بالای مطلب می توانید به صورت مجازی از این جزیره ها بازدید کنید. انجمن گیگابلاگ به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تور مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از انجمن گیگابلاگ نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "تور مجازی جزایر آری ؛ سرزمین های دیدنی کشور مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی جزایر آری ؛ سرزمین های دیدنی کشور مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید