توضیح سخنگوی شورای شهر مشهد درباره حواشی سفر به ترکمنستان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نائب رئیس و سخنگوی شورای شهر مشهد درباره سفر سه عضو شورای اسلامی شهر مشهد به ترکمنستان توضیحاتی ارائه داد.

توضیح سخنگوی شورای شهر مشهد درباره حواشی سفر به ترکمنستان

به گزارش تسنیم، موسی الرضا حاجی بگلو با اشاره به برپایی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، اهمیت این نمایشگاه و تاکید رئیس جمهور بر توسعه ارتباطات تجاری با کشور های همسایه گفت: مدیریت شهری مشهد نیز در این راستا و همگام با سیاست های مالی دولت مبادرت به برپایی نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان کرده بود.

حاجی بگلو گفت: کمیته سفر های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته مرخصی قانونی اعضای شورای شهر بود، اما با این وجود تا نیمه هفته در محل کار حاضر بوده و جوابگوی شهروندان بودیم و سپس راهی نمایشگاه ایران در ترکمنستان شدیم.

حاجی بگلو تاکید کرد: در این نمایشگاه معاونان وزیر صمت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر بودند و به این نمایشگاه به طور قطع دستاورد های خوبی برای تجار و بازرگانان ما در پی داشته زمینه و توسعه صادرات و افزایش درآمد ارزی را فراهم می سازد.

حاجی بگلو بیان نمود: از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی درخواست دارم جانب انصاف را در انتشار مطالب رعایت کنند، زیرا شیطنت های زیادی در ارتباط با این سفر قانونی که با هزینه شخصی از طریق اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صورت گرفته بود انجام شد.

منبع: فرارو

به "توضیح سخنگوی شورای شهر مشهد درباره حواشی سفر به ترکمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح سخنگوی شورای شهر مشهد درباره حواشی سفر به ترکمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید