تکذیب افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدنمایندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می نمایند.

تکذیب افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی

محمد مختاریانی در مصاحبه با فارس اضافه نمود: مباحث مطرح شده درباره افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است.

نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران اضافه نمود؛ کارخانجات فراوریکننده همچنان منتظر تصمیمات جلسه ستاد تنظیم بازار برای معین قیمت هستند.

این فعال صنعت تاکید نمود: کارخانجات فراوریکننده تن ماهی براساس شرایط مالی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده فراوری و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توضیح داد: موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تا به امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع گردد.

مختاریانی شرح داد: بعلاوه مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان، آنالیز های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری گردد.

منبع: فرارو

به "تکذیب افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید