حمله گل محمدی به نوشادی: حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید

به گزارش انجمن گیگابلاگ، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به صحبت های بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال واکنش نشان داد.

حمله گل محمدی به نوشادی: حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید

به گزارش گروه ورزشی انجمن گیگابلاگ، یحیی گل محمدی درباره انتخاب خود به عنوان برترین مربی ایران در سال های 98 و 99 گفت: از برگزارنمایندگان این مراسم تشکر می کنم و افتخار بزرگی نصیب من شد که به عنوان مربی برتر سال انتخاب شدم. این عنوان را مدیون همه طرفداران، همکاران پرکوشش و افرادی که یاری کردند هستم. امیدوارم بتوانم این فرایند را ادامه بدهم. مربیگری کردن در فوتبال ایران کار خیلی سخت و طاقت فرسایی است. انگیزه زیاد و عشق می خواهد.

با امکانات کم و سختی های خاص مربیگری کردن در فوتبال ایران سخت است.

او ادامه داد:

تا به امروز توانسته ام این را در خودم نگه دارم امادر مورد همه مربیان می گویم با امکانات کم و سختی های خاصی که در فوتبال ما وجود دارد، کار کردن واقعا سخت است. خدا را شاکرم و از خانواده ام هم به علت صبر و طاقت شان برای اینکه بتوانم کارم را انجام بدهم، تشکر می کنم.

فدراسیون هیچ حرکت و کاری برای ارتقای سطح دانش و علم مربیان ننموده است

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه به عنوان یکی از مربیان پیروز فوتبال ایران که کارش را از لیگ دسته اول آغاز نموده و به پرسپولیس رسیده است، آیا اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال برای آموزش مربیان اقدام مثبتی انجام داده است، گفت:

یکی از مسائل و گلایه های ما همین است. می توانم بگویم از آغاز مربیگری خودم که حدود 11 سال قبل با تربیت یزد بود تا به امروز که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ حرکت و کاری برای ارتقای سطح دانش و علم مربیان ننموده است. هیچ کلاسی برگزار نشده است. سفرهای برون مرزی و بازدید از باشگاه های بزرگ خارجی نداشتیم. حتی یک جزوه چند صفحه ای هم تهیه ننموده اند تا بگویند این اتفاق در فوتبال جهان می افتد. این واقعا جای تاسف دارد.

واکنش گل محمدی به برکناری عزیزی خادم

گل محمدی درمورد عملکرد 11 ماهه شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، شرح داد:

درباره این مسائل که بحث های مدیریت کلان است زیاد صحبت نمی کنم. ترجیح می دهم بیشتر تمرکزم روی کار خودم باشد. برای هرکسی می خواهد بیاید آرزوی پیروزیت می کنم.

نباید جلوی مربی بدنساز استقلال میکروفون ببرند و درمورد پرسپولیس حرف بزند

گل محمدی درباره شرایط سربازی دو بازیکن استقلال و اینکه شاید چنین اتفاقی برای بعضی بازیکنان پرسپولیس هم بیفتد، گفت:

این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی بیفتد. از طرف باشگاه ما کسی مصاحبه ای نکرد و کسی هم موضع گیری نداشت. باشگاه پرسپولیس اهمیتی به این مسائل نداده و نخواهد داد اما متاسفانه روز گذشته حتی مربی بدنسازشان که نباید میکروفون جلوی دهنش ببرند، درمورد باشگاه بزرگ پرسپولیس حرف می زند. حد و مقدار خودتان، جا و موضعی که هستید را بدانید و سپس صحبت کنید. از دوستان خواهش می کنم درمورد تیم خودشان و اتفاقاتی که برای آن افتاده صحبت نمایند و درباره باشگاه پرسپولیس حرف نزنند.

لیگ مثل ماراتن می ماند و باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به خط خاتمه کوشش کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی طرفداران این تیم از اختلاف 5 امتیازی با استقلال گفت:

به طرفداران حق می دهم زیرا دوست دارند پرسپولیس قهرمان گردد. همه ما هم چنین خواسته ای داریم برایش تا آخرین لحظه می جنگیم. لیگ مثل ماراتن می ماند و باید تا آخرین لحظه و رسیدن به خط خاتمه کوشش کنید و تسلیم نشوید. ما هم این کار را انجام می دهیم. تا خاتمه لیگ هفته های زیادی مانده است. باید بیشتر کار کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد. همه می دانند از آغاز فصل چه قدر مشکل داشتیم و چه قدر اذیت شدیم اما با این حال همواره خود را به عنوان مدعی نگه داشتیم. هفته های زیادی مانده تا قهرمان تعیین گردد.

قرار نیست مشکل امیری تا آخرش عمرش با وی بماند

گل محمدی درمورد مباحث مطرح شده نسبت به کارت معافیت وحید امیری و اینکه ظاهرا این بازیکن با پشت سر گذاشتن دو کمیسیون پزشکی مسئله ای از این بابت ندارد، پاسخ داد:

بازیکن معافیت دارد. نظام وظیفه نسبت به این مسائل سخت گیر است. با توجه به مسئله ای که امیری داشته، معافیت گرفته و سپس این مشکل حل شده است. قرار نیست بعد از معاف شدن یک مشکل تا آخر عمر با آدم بماند.

سربازی بازیکنان استقلال برای ما اهمیتی نداشت و می خواستند جو داخلی پرسپولیس را به هم بریزند

او اضافه کرد:

بیشتر دنبال خراب کردن جو داخلی تیم ما در موضوع سربازهای استقلال بودند اما هیچ موضعی از طرف باشگاه و مدیران ما دراین مورد نمی بینید و ندیدید زیرا برای ما اهمیتی نداشت دو بازیکن این تیم سرباز شوند یا نشوند. این مسائل به ما ربطی پیدا نمی نماید و بعضی موارد قانونی است که در کشور وجود دارد. اگر این اتفاق هم برای دو بازیکن استقلال نمی افتاد برای ما مهم نبود. الان هم که چنین اتفاقی افتاده برای ما اهمیتی ندارد.

کری خوانی طرفداران نمک فوتبال ما است و از آن استقبال می کنم

سرمربی پرسپولیس درخصوص کری خوانی طرفداران استقلال پس از افزایش اختلاف با پرسپولیس در صدر جدول، اضافه کرد:

هنوز هفته های زیادی مانده تا لیگ تمام گردد. کری بین باشگاه ها نمک فوتبال ما است و همواره باعث ایجاد شادابی و نشاط در جامعه شده است. خوشحالم چنین مسائلی در جامعه ما وجود دارد و بخش بزرگی از مسائل اقتصادی، اجتماعی و گرانی با توجه به وجود فوتبال و طرفداران تیم ها فراموش می گردد. از این موضوع استقبال می کنم و امیدوارم در نهایت هر تیمی حقش است قهرمان گردد. برای ما کوشش مهم است و گفتم تا آخرین لحظه می جنگیم تا قهرمان شویم.

خیلی بعید است آل کثیر برسد اما جذب مهاجم باکیفیت خارجی هم سخت است

گل محمدی درمورد احتمال رسیدن عیسی آل کثیر به ادامه رقابت های فصل و بعلاوه جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس، گفت:

روز گذشته درمورد این مسئله صحبت کردم. خیلی بعید است آل کثیر برسد اما گرفتن مهاجم هم در این شرایط واقعا کار سختی است. بازیکن باید آزاد باشد و کیفیت داشته باشد. از لحاظ اقتصادی هم باید به تیم ما بخورد. متاسفانه همه این شرایط کار را سخت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمله گل محمدی به نوشادی: حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله گل محمدی به نوشادی: حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید