خبرنگاران شمخانی: دنیا قلدری را برنمی تابد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه سال هاست که دنیا به تأسی از ملت های آزاده و مقاوم، قلدری را برنمی تابد، تاکید کرد: تلاش بی حاصل آمریکا برای تداوم تحریم تسلیحاتی ایران واکنش قاطع روسیه، چین و سردرگمی و تردید متحدین واشنگتن را به دنبال داشته است.

خبرنگاران شمخانی: دنیا قلدری را برنمی تابد

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تلاش بی حاصل آمریکا برای تداوم تحریم تسلیحاتی ایران واکنش قاطع روسیه، چین و سردرگمی و تردید متحدین واشنگتن را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه سال هاست که دنیا به تأسی از ملت های آزاده و مقاوم، قلدری را برنمی تابد، گفت: انتهای این راستا چیزی جز فروپاشی یکجانبه گرایی نیست.

وزیر امور خارجه آمریکا چندی پیش برخلاف اظهارات گذشته خود، مدعی شد آمریکا مشارکت کننده قطعنامه 2231 است و بر اساس بند 11 آن می تواند خواستار تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران شود.

روسیه، چین، برخی کشورهای اروپایی و ایران تاکید کرده اند این یک برداشت نادرست از قطعنامه است و آمریکا در هجدهم اردیبهشت سال 1397 به صراحت گفت به مشارکت خود در برجام انتها داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمخانی: دنیا قلدری را برنمی تابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمخانی: دنیا قلدری را برنمی تابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید