خبرنگاران نمایندگان فروش، رودخانه های دریای صنعت بیمه هستند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، زنجان - خبرنگاران - دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، صنعت بیمه را به دریا تشبیه کرد و گفت: دریا با یک رودخانه تشکیل نمی شود و به رودهای زیادی نیاز است و شبکه فروش بیمه در سراسر کشور نیز نقش رودخانه ها را در دریای صنعت بیمه ایفا می کنند.

خبرنگاران نمایندگان فروش، رودخانه های دریای صنعت بیمه هستند

سیدمحمد کریمی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی شبکه فروش بیمه استان زنجان با بیان اینکه سیاست و تاکید بیمه مرکزی بر عدم صدور مستقیم بیمه توسط شرکت های بیمه ای است، گفت: وظیفه فروش باید در سراسر کشور به نمایندگان واگذار شود تا به اصطلاح، کیک بیمه گسترده تر و وسیع تر شود.

وی گفت: نمایندگان بیمه باید فعالیت بیشتری داشته و به دنبال بازارهای جدید بیمه رفته و وارد بازار دیگران نشوند.

کریمی با تاکید بر آموزش شبکه فروش، گفت: صنعت بیمه با 22 مدرس آماده و زبده، ظرفیت آموزش حداقل 10 هزار نفر- ساعت را دارد.

عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز گفت: شورای سیاستگذاری آموزش در صنعت بیمه تشکیل شده که یکی از مهمترین محورهای این شورا، سیاستگذاری مربوط به شبکه ارائه خدمات بیمه ای اعم از نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خواهد بود.

رحیم مصدق گفت: کارمزد، تابعی از مبلغ حق بیمه بوده و در تمام رشته های بیمه ای از جمله شخص ثالث با افزایش حق بیمه، کارمزد شبکه فروش نیز بالا می رود.

وی در خصوص آینده شغلی نمایندگان بیمه گفت: آیین نامه، پیش بینی های لازم در این زمینه را دارد و در صورت قطع همکاری، حقوق نمایندگان باید رعایت شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نمایندگان فروش، رودخانه های دریای صنعت بیمه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایندگان فروش، رودخانه های دریای صنعت بیمه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید