درآمدزایی از روشی باورنکردنی؛ 180 هزار دلار در ازای اهدای مدفوع خود!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تعداد دفعات مدفوع کردن، از 3 بار در روز تا 3 بار در هفته کاملاً طبیعی است و این موضوع در هر فردی فرق دارد. مدفوع ما سرنخی مهمی درباره شرایط کلی سلامتی مان است. گرچه کارکرد اصلی آن خلاصی بدن از فضولات خود است، اما می تواند فایده دیگری هم داشته باشد که شاید نجات بخش باشد.

درآمدزایی از روشی باورنکردنی؛ 180 هزار دلار در ازای اهدای مدفوع خود!

به گزارش روزیاتو، پیوند مدفوع شاید اختراعی امروزی به نظر برسد، اما تاریخ چیز دیگری می گوید. قدمت این ایده می تواند به 1،700 سال پیش بازگردد، زمانی که یک محقق چینی باستانی به نام جی هونگ از سوپ زرد برای درمان بیماران مبتلا به اسهال استفاده می کرد.

به طور خلاصه، پیوند میکروبیوتای مدفوع به معنای انتقال مدفوع فردی سالم به درون روده های فردی بیمار جهت بازگرداندن تعادل به جمعیت باکتری های سالم او است. وقتی به مقدار کافی باتری مفید در روده های خود داشته باشیم، باکتری های مضری که باعث بیماری می شوند، تحت کنترل باقی می مانند. این امر به بدن ما در مقابله با عفونت های فعلی و شاید حتی عفونت های آینده یاری می نماید.

Human Microbes، شرکتی که در سال 2020 در آمریکا تأسیس شد، یک شبکه اهدای مدفوع است که هدف آن پیدا کردن باکیفیت ترین مدفوع با اثرگذاری بالا در برابر بیماری های مزمن متعدد است.

افراد می توانند با هر بار اهدای مدفوع خود 500 دلار از این شرکت دریافت نمایند و یا در صورت اهدای روزانه می توانند در سال تا 180 هزار دلار از این طریق عایدی داشته باشند. کار اهدا به صورت کاملاً ناشناس صورت می گیرد و تمامی هزینه های آن برعهده شرکت است.

نکته اینجا است که این شرکت در پی آن یک دهم درصد افرادی است که از سلامت کافی برای آنکه اهدا نماینده باکیفیتی محسوب شوند، برخوردارند.

منبع: فرارو

به "درآمدزایی از روشی باورنکردنی؛ 180 هزار دلار در ازای اهدای مدفوع خود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی از روشی باورنکردنی؛ 180 هزار دلار در ازای اهدای مدفوع خود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید