دروغ بزرگ انصاری فرد افشا شد ، مبلغ رضایتنامه گل محمدی را استقلالی ها دادند!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، موسوی در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال بعد از تامین منابع مالی مورد نیاز استقلال برای حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا اعلام کرده بود که حاضر است هزینه های پرسپولیس را هم تقبل کند.

دروغ بزرگ انصاری فرد افشا شد ، مبلغ رضایتنامه گل محمدی را استقلالی ها دادند!

انجمن گیگابلاگ- در حالی که پیش از این محمد حسن انصاری فرد اعلام کرده بود که مبلغ رضایتنامه یحی گل محمدی را یک هوادار متعصب این باشگاه تامین کرده است اما حالا تسنیم خبر داده که این مبلغ را رسول پناه رییس هیات مدیره پرسپولیس از موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال قرض گرفته است و در قبال آن هم چکی را واگذار کرده است.

جالب اینجاست که این چک هم حالا برگشت خورده و موسوی به رسول پناه تا فردا فرصت داده تا این مبلغ را واریز کند.

موسوی در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال بعداز تامین منابع اقتصادی مورد نیاز استقلال برای حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا اعلام کرده بود که حاضر است هزینه های پرسپولیس را هم تقبل کند به شرطی که این دو باشگاه را با راهکارهای اقتصادی خود به درآمدزایی برساند. آن زمان گفته های موسوی برای اهالی فوتبال بسیار عجیب به نطر می رسید اما حالا و با معین شدن واقعیت ماجرای رضایتنامه گل محمدی شاید باید از انصاری فرد پرسید موسوی کجا هوادار پرسپولیس بود که در ناامیدی شما برای جذب یحیی به قول شما یک شبه ورق را برگرداند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دروغ بزرگ انصاری فرد افشا شد ، مبلغ رضایتنامه گل محمدی را استقلالی ها دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ بزرگ انصاری فرد افشا شد ، مبلغ رضایتنامه گل محمدی را استقلالی ها دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید