دو بخش جدید به جشنواره شعر طنز اضافه شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با موضوع زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

دو بخش جدید به جشنواره شعر طنز اضافه شد

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی بیان کرد و اضافه کرد: جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری خانه شعر و ادب استان برگزار شده و علاقمندان در تمام رده های سنی از سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

احسانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال شاعران و نویسندگان تا 31 خردادماه تمدید شده است، شرح داد: هر شرکت کننده می تواند آثار خود را در قالب فایل word و فیلم کوتاه حداکثر با حجم 50 مگابایت ارسال کند که ارسال هردو مورد ضروری است.

وی با بیان اینکه آثار در کلیه قالب های شعری، آزاد است، یادآور شد: حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

احسانی در ادامه یادآور شد: با توجه به درخواست علاقمندان به شرکت در این جشنواره، دو بخش داستان کوتاه و داستانک نیز به جشنواره اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 20 و 32512118-081 داخلی 124 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: به 10 نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دو بخش جدید به جشنواره شعر طنز اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بخش جدید به جشنواره شعر طنز اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید