راد: میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیستند، تعطیلی 250 بازار تره بار شهرداری تهران امکان پذیر نیست

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید نمود: میادین میوه و تره بار تعطیل نیستند و تعطیل نمی شوند.

راد: میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیستند، تعطیلی 250 بازار تره بار شهرداری تهران امکان پذیر نیست

به گزارش گروه اجتماعی انجمن گیگابلاگ، با توجه به انتشار خبری مبنی بر اعلام تعطیلی کلیه واحد های تجاری تهران به جز فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها، سوپرمارکت ها، پمپ بنزین ها و نانوایی ها از امروز سوم فروردین و نام نبردن از میادین میوه و تره بار در فهرست اعلام شده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید نمود: میادین میوه و تره بار تعطیل نیستند و تعطیل نمی شوند.

سید سعید راد با اعلام اینکه بار ها تاکید نموده ایم که میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و تعطیل بردار نیستند، اضافه نمود: 250 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، عظیم ترین زنجیره توزیع انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات و سایر محصولات مصرفی شهروندان را تشکیل می دهند و تعطیلی آن ها امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه روزی کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار به ویژه در یک ماه اخیر، اظهار داشت: کلیه همکاران ما با همه وجود و تمام توان برای خدمت رسانی به شهروندان، پایدار و شکیبا ایستاده اند و به مردم عزیزمان قول می دهیم که میدان را خالی نمی کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین و بازار های میوه و تره بار تهران تا 9 شب 29 اسفند یک سره باز بودند و بعد از تعطیلی یک روزه اول فروردین، 22 میدان میوه و تره بار تهران از 8/30 صبح تا 13:50 دوم تا چهارم فروردین فعالیت می کنند و علاوه بر این، کلیه میادین و بازار های میوه و تره بار تهران از 8 صبح تا 13:30 پنجم تا دوازدهم فروردین باز هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راد: میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیستند، تعطیلی 250 بازار تره بار شهرداری تهران امکان پذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راد: میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیستند، تعطیلی 250 بازار تره بار شهرداری تهران امکان پذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید