رفتار امباپه با پاریس بی شرمانه است!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، کیلیان امباپه پس از سرانجام فصل 2022-2023 با ارسال نامه ای به هیئت مدیره باشگاه پاری سن ژرمن و تاکید بر اینکه بند تمدید 12 ماهه قراردادش با این تیم را فعال نخواهد کرد، طرفداران فوتبال را غافلگیر کرد.

رفتار امباپه با پاریس بی شرمانه است!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پی اس جی به تازگی برای امباپه ضرب الاجل صادر کرد و گفت که مرد فرانسوی باید زودتر تصمیمش را گرفته و بین تمدید یا ترک پی اس جی یک گزینه را انتخاب کند. او بعلاوه تاکید نموده است که پی اس جی اجازه نمی دهد که ستاره تیم ملی فرانسه به عنوان بازیکن آزاد و به طور رایگان پاریس را ترک کند.

امباپه در سال 2017 با قراردادی قرضی از موناکو به پی اس جی پیوست و سپس با امضای قراردادی به ارزش 145 میلیون یورو به طور دائمی در پاریس ماندگار شد. در دو فصل اخیر همیشه برآورد هایی درباره پیوستن وی به رئال مادرید مطرح شده باشگاه مادریدی انتظار دارد که این بازیکن لالیگا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

موضع امباپه درباره قراردادش با پی اس جی واکنش ها و نقدها زیادی را به همراه داشته و در تازه ترین واکنش، پائولو دی کانیو، اسطوره تیم ملی ایتالیا دراین باره گفت: پی اس جی خودش را در این شرایط قرار داد؛ ناز امباپه را کشید و او را به یک برند جهانی تبدیل کرد. پاریسی ها پارسال گول خوردند و امباپه همچنان هم به بازی کردن با آنها ادامه می دهد.

وی اضافه نمود: می توانیم ساعت ها درباره اشتباهات پی اس جی حرف بزنیم اما صحبت از بی شرمی این پسر هم در میان است چون او پارسال از این موقعیت بهره برد و حالا می خواهد یک سال بازی کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد برود و در رئال مادرید پول به جیب بزند.

امباپه در پاسخ به انتقادها بابت نامه ای که برای پی اس جی ارسال نموده است، گفت: قبلا جواب این سوال را دادم. هدفم ادامه دادن با باشگاه است. در حال حاضر ماندن در پی اس جی تنها گزینه من است. این نامه قبل از جمع شدن تیم ملی فرانسه ارسال شد. فکر نمی کردم یک نامه کسی را بکشد یا آزار دهد. من فقط یک نامه فرستادم. شما نمی توانید واکنش مردم را کنترل کنید اما این واکنش ها چندان من را اذیت نکرد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "رفتار امباپه با پاریس بی شرمانه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار امباپه با پاریس بی شرمانه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید