رقبای سرخابی در جلسه آموزشگاه فوتبال دور یک میز!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، امروز در جلسه صدور مجوز حرفه ای فوتبال مدیران سرخابی با داریوش مصطفوی و سهیل مهدی دور یک میز به گفتگو پرداختند.

رقبای سرخابی در جلسه آموزشگاه فوتبال دور یک میز!

به گزارش انجمن گیگابلاگ،مدیرعامل استقلال و سرپرست پرسپولیس امروز با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ و عباسی رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای باشگاه های کشور در خصوص نزدیک شدن به سرانجام مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن استقلال و پرسپولیس به شرایط حرفه ای جلسه ای ترتیب دادند.

در این جلسه ابعاد موضوع مجوز حرفه ای باشگاه ها آنالیز شد و عمده ترین مشکل این دو تیم همان خصوصی سازی عنوان شد. آجورلو مدیر عامل استقلال در اینباره به خبرنگار انجمن گیگابلاگ گفت: این همدلی برای اولین بار رخ داده است و مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی و 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس یاری کردند که هر 2 تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند و این مسئله باعث افتخار است که به جای دعوا، در پی تفاهم و گفتمان بودیم.

او ادامه داد: پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در آسیا هستند. به هر حال هر کسی چوبی از لای چرخ این مسائل بردارد کار بزرگی نموده است. امیدوارم برای آخرین بار باشد که برای این موضوعات به صورت عجله ای کار می کنیم

آجورلو اعلام کرد: امیدوارم با تدبیر مسائل را در آینده حل کنیم. منصفانه نیست که 2 تیم بزرگ آسیا این مسائل را داشته باشند. باید با دست گره ها را باز کرد و نباید با دست گره ها را محکم کرد. جامعه فوتبال ایران دلخوش به این 2 تیم هستند و جا دارد از همه مسئولان به ویژه سهیل مهدی تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حل مسائل سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت:امیدوارم با تفاهمی که صورت گرفته تمام مسائل ما در آینده نزدیک و قبل از موعد به جای مانده تا مسابقات با یاری مصطفوی و عباسی و با مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و درایت عزیزی خادم رفع گردد. 2 تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند. امیدوارم یاری کنیم که دیگر عنوان بیاوریم و روی سکو برویم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رقبای سرخابی در جلسه آموزشگاه فوتبال دور یک میز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای سرخابی در جلسه آموزشگاه فوتبال دور یک میز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید