زربام پارت نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

به گزارش انجمن گیگابلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از اعزام تیم زربام پارت با 12 بسکتبالیست از استان به لیگ دسته یک بسکتبال کشور اطلاع داد.

زربام پارت نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

مهدی غفوریان در گفت و گو با انجمن گیگابلاگ، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: این مسابقات قرار بود 10 آذر ماه برگزار گردد اما به علت معین نشدن میزبانی برای دور رفت مسابقات، دو هفته به تأخیر افتاد.

غفوریان به تمرینات تیم لیگ دسته یک کشور اشاره نمود و گفت: این تیم حدود دو ماه است که اردوی تمرینی خود را به خوبی شروع نموده و برای این مسابقات آماده می گردد.

وی ادامه داد: در این تیم پنج بازیکن غیر بومی از استان های اهواز، خوزستان، خراسان رضوی و سمنان داریم و هفت بازیکن دیگر بومی خراسان شمالی هستند.

غفوریان با اشاره به مربیان و سرپرست این تیم اضافه کرد: سرمربی این تیم خانم سیما جوهری نیا، مربی خانم گوهری، یاری مربی خانم ایزانلو، آنالیزور خانم حبیبیان و سرپرست تیم خانم امانی است.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 19 تیم شروع می گردد و تیم بسکتبال زربام پارت خراسان شمالی با تیم های خانه بسکتبال نیشابور، هایپر گیلان، مهاد لواسان و صنایع دستی راستکردار بندرانزلی هم گروه است.

غفوریان در ادامه گفت: استان ما پیشنهاد میزبانی برای دور برگشت را به فدراسیون داده است که امیدواریم مورد قبول فدراسیون قرار بگیریم.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان شمالی از رونمایی از لباس تیم بسکتبال بانوان زربام پارت استان نیز اطلاع داد و اضافه کرد: این مراسم با حضور مسئولان استانی و جمعی از پیشکسوتان بسکتبال برگزار گردید.

غفوریان در ادامه درباره تعداد ورزشکاران فعال این رشته ورزشی گفت: با توجه به بیمه های ورزشی سال 1400 حدود 700 ورزشکار در این رشته فعال هستند که شامل تمام مقاطع و رده های سنی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زربام پارت نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "زربام پارت نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زربام پارت نماینده خراسان شمالی در لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید