سالاری: لزوم زنده نگهداشتن و پاسداشت هویت گفتمان های هنر غنی و ارزشمند یزد دیده می گردد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تهران (پانا) - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجردر شهر یزد با هنرمند این استان ملاقات و مصاحبه کرد.

سالاری: لزوم زنده نگهداشتن و پاسداشت هویت گفتمان های هنر غنی و ارزشمند یزد دیده می گردد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری در حاشیه افتتاحیه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهمراه مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هنرمندان رشته های مختلف هنری این شهر ملاقات و تبادل نظر کرد.

محمود سالاری ضمن بازدید از گنجینه فرهنگ و هنر استان یزد، از موسسه فرهنگی و هنری بهشت هنر بازدید و از خوشنویسی زنده تعدادی از هنرمندان این شهر تماشا نمود.

در این ملاقاتها، سالاری ضمن در جریان قرار گرفتن برنامه های هنری یزد و تبادل نظر با هنرمندان یزدی با تأکید بر حمایت از فرهنگ و هنر غنی در این استان و پیگیری برطرف مسائل مطرح شده به وسیله هنرمندان با اشاره به پیشینه تاریخی یزد و معماری کهن ایرانی اسلامی آن بر لزوم زنده نگهداشتن و پاسداشت هویت گفتمان های این هنر غنی و ارزشمند برای نسل جوان تأکید کرد.

حضور بر مزار شهدای گمنام شهر یزد و بازید از خانه خشت و رنگ، خانه نقاشی، خانه خلاق و تماشاخانه پائیز از دیگر برنامه های سفر معاون امور هنری به یزد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سالاری: لزوم زنده نگهداشتن و پاسداشت هویت گفتمان های هنر غنی و ارزشمند یزد دیده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالاری: لزوم زنده نگهداشتن و پاسداشت هویت گفتمان های هنر غنی و ارزشمند یزد دیده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید