سپاهان مدافع استقلال را می خواهد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، قصه هزار و یک شب سیاوش یزدانی در استقلال تمامی ندارد. سیاوش که یکی از مهره های اصلی خط دفاعی نیم فصل گذشته آبی ها به شمار می آمد و حتی با درخشش در استقلال به تیم ملی رسیده بود حدود 9 ماه عجیب و غریب را پشت سر می گذارد.

سپاهان مدافع استقلال را می خواهد

پس از اینکه در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم سیاوش یزدانی مشمول خدمت سربازی شد به عنوان سرباز - بازیکن به جمع شاگردان مازیار زارع اضافه شد. این بازیکن در ملوان فرصت بازی پیدا نکرد و در نهایت سرانجام فصل پیروز شد کارت سرانجام خدمت خود را دریافت کند و به استقلال برگردد. اما نه شرایط استقلال و نه شرایط سیاوش هیچ کدام مثل قبل نبود. یزدانی که یک نیم فصل به میدان نرفته بود از لحاظ بدنی شرایط بازی نداشت و فقط با هم تیمی هایش به تمرین می پرداخت. هر هفته انتظار می رفت که بالاخره طرفداران این بازیکن را در ترکیب تیم ببینند، اما ثبات بالای داسیلوا و غلامی مانع این شد که سرمربی پرتغالی روی سیاوش حساب باز نکند.

نیمکت نشینی یک طرف، حواشی های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید شروع پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد های احتمالی مدافع آبی ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می باشد.

منبع: فرارو

به "سپاهان مدافع استقلال را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان مدافع استقلال را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید