شگفتی های شهر شی آن چین

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تاریخی تمام نشدنی در شهر شی آن چین

با سفر به هر گوشه ای از چین، با دنیایی از جاذبه های متنوع و تاریخ کهنش رو به رو می شوید. یکی از این شهرهای دیدنی چین که برای یکبار هم که شده باید از آن بازدید کرد، شهر دیدنی شی آن است. این شهر سرآغاز یک سفر طولانی در جاده تاریخی و کهن ابریشم است، جایی که به شاهراهی مالی میان شرق و غرب تبدیل شده بود.

شگفتی های شهر شی آن چین

شی آن که در غرب چین واقع شده، بعنوان قدیمی ترین مرکز باستانی دنیا شناخته می گردد. همه این موارد، شما را به این نقطه از دنیا می کشاند. پس تا دیر نشده با انجمن گیگابلاگ همراه باشید تا این ویدیو دیدنی از شی آن را با هم ببینیم.

این شهر باستانی، با فراز و نشیب های بسیارش، مرکز 13 سلسه چین بوده و در گذشته آن را چانگ آن می نامیدند. اما دلایل بسیاری این شهر را به چنین قدمت و اعتباری رسانده است، که میتوان به اصول و باورهای فنگ شویی مردمان این منطقه اشاره نمود.

شی آن با جمعیت 9 میلیونی خود، پویایی گذشته اش را کمی از دست داده است که یکی از اقدامات قابل توجه برای بازگرداندن پویایی مالی به این شهر باستانی، ساخت بزرگترین کارخانه سامسونگ دنیا در شهر شیان است. کارخانه ای که حتی از کارخانه مرکزی در کشور کره جنوبی هم بزرگ تر است.

منبع: الی گشت

به "شگفتی های شهر شی آن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی های شهر شی آن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید