طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر؛ فوری و ساده

به گزارش انجمن گیگابلاگ، اگر هوس یک پیتزا فوری و سه سوته را کردید حتما این پیتزا سیب زمینی بدون گوشت و مرغ را تهیه کنید.

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر؛ فوری و ساده

این پیتزا سیب زمینی بدون فر و خمیر تهیه می گردد و زمانی برای تهیه این پیتزا احتیاج نیست و شما می توانید در کمترین زمان ممکن این پیتزا خوشمزه را تهیه کنید.

شما می توانید به دلخواه ار کالباس یا سیب زمینی بهره ببرید و این پیتزای خوشمزه را بدون احتیاج به فر در خانه تهیه کنید. همان طور که معین است این پیتزا در تابه تهیه می گردد و به همین علت شما می توانید هرجا که باشید بدون احتیاج به مواد خاصی این پیتزا را تهیه کنید.

مواد لازم

سیب زمینی 3 عدد

تخم مرغ 1 عدد

آرد 1 لیوان

کالباس رنده شده به میزان دلخواه

فلفل دلمه خرد شده 1 ق غذا خوری

جعفری خرد شده 1 ق غذا خوری

بیکینگ پودر 1 ق چای خوری

پنیر پیتزا 2 ق غذا خوری

نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر

مرحله اول: آماده سازی سیب زمینی

ابتدا سیب زمینی را بشورید و با کمی آب و نمک روی حرارت قرار دهید و زمان دهید تا سیب زمینی پخته گردد و بعد پوست سیب زمینی را بگیرید و بکوبید، بهتر است اجازه دهید تا کمی از گرما بیفتد و بعد با یاری پوره کن یا گوشتکوب دستی سیب زمینی را بکوبید تا پوره و یکدست گردد.

مرحله دوم: افزودن تخم مرغ

در ادامه باید تخم مرغ را شکسته و به مواد اضافه کنید و بعد نمک و ادویه ها را نیز اضافه کنید و مواد را هم بزنید و در کالباس را رنده کنید و به همراه فلفل دلمه خرد شده و جعفری اضافه کنید و هم بزنید، آرد و بیکینگ پودر را باهم مخلوط و سه بار الک کنید و به مواد اضافه کنید هم بزنید تا مواد خمیر شکل گردد، اگر دوست دارید پنیر پیتزا اضافه کنید این مرحله اضافه کنید. میزان افزودن آرد ممکن است متغییر باشد و زمانی که وسط کاسه جمع شد دیگر آرد نزنید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا بدون فر

روی سطح آرد بریزید و خمیر تهیه شده را روی آن قرار دهید و و با دست به قطر 1 سانت پهن کنید و با چافو به شکل مثلثی برش بزنید و داخل روغن داغ سرخ کنید و برگردانید تا طرف دیگر نیز سرخ گردد و در ادامه روی دستمال روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافه گرفته گردد و بعد به همراه سس دلخواه میل کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت پیتزا سیب زمینی بدون فر

بهتر است آرد را کم کم اضافه کنید، زیرا اب خور آرد ها باهم فرق دارد و ممکن است کم و زیاد گردد.

می توانید مواد را مانند کوکو سبزی داخل تابه پهن کنید و برش بزنید.

می توانید بجای کالباس از سوسیس خرد شده یا مرغ ریش شده نیز بهره ببرید.

منبع: بهترین ها

منبع: فرارو

به "طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر؛ فوری و ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیتزا سیب زمینی بدون فر؛ فوری و ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید