عکس هایی منتخب از اتاق آتشفشان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، بودن در این مکان اقامتی کوچک، دقیقا در کنار یک آتشفشان فعال در هاوایی یک ریسک واقعی محسوب می گردد. در اینجا به معنای واقعی تعطیلات گرمی در انتظار شما است. اگر احساس می کنید که دوست دارید، زندگی خود را با شرایط زمین ناپایدار هماهنگ کنید و زندگی در هر مکان طبیعی ای که ممکن است در هر لحظه فوران کند را تجربه کنید، شاید بتوانید از نزدیک بودن به یک آتشفشان فعال در هاوایی لذت ببرید.در این پست خبرنگاران تعدادی از عکس های منتخب این خانه برای شما به اشتراک گذاشته می گردد.

عکس هایی منتخب از اتاق آتشفشان

خانه ای به نام ققنوس، یک خانه کوچک و دلپذیر که در کیلاویا واقع در Kalapana هاوایی است، تنها 90 پوند (114 دلار) برای هر شب اقامت در این مکان اقامتی، از شما هزینه می گیرد و آن را به شما اجاره می دهد. این اتاق یک خوابه، چهار مایل از آتشفشان دور است که از سال 1983 ، 66 بار فوران نموده است. بله! نمایش آتشفشان حماسی به نظر می رسد.

با توجه به موقعیتتان، در یک صحنه سورئالیسم به وسیله گدازه احاطه شده اید. شما بر روی پله های اتاق نشیمن هستید. می توانید از پنجره دود را ببینید که در آن چشم انداز، گدازه ها با اقیانوس بهم می رسند و خشکی های جدیدی ایجاد می نمایند. دود آتشفشان، درخشیدن اقیانوس، و کیلومترها نمایش سیاه گدازه ها، بخشی از چشم انداز شما در اینجا است. به غیر از گدازه ها و اقیانوس ها که به وسیله خشکی احاطه شده است، خانه ای که در این 450 کیلومتر مربع واقع هستند نیز شگفت انگیزند. در این خانه یک آشپزخانه مجهز به همه امکانات، اتاق خواب شیروانی با یک تخت خواب بزرگ و پنجره های بزرگ، محوطه اتاق نشیمن، حمام و Wi-Fi با سرعت بالا ارائه می گردد.

مالک خانه در هاوایی آنجا را به عنوان فضایی برای تولد دوباره معرفی می نماید. اگر شما احتیاج به فعالیت بدنی و ورزشی روحی و روانی داشته باشید، او می تواند یوگا را به شما بیاموزد.

منبع: همگردی

به "عکس هایی منتخب از اتاق آتشفشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی منتخب از اتاق آتشفشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید