فرشاد پیوس: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس گفت مهاجم پرسپولیس باید حتما به فکر آقای گلی باشد و حتی به دوم شدن در جدول گلزنان هم فکر نکند.

فرشاد پیوس: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید

مدیربرنامه های ارسلان مطهری خبر پرسپولیسی شدن مهاجم استقلال را تکذیب کرد! این درحالی بود که خود این فرد با انتشار تصویری از ارسلان مطهری با رنگ قرمز نوشت: رنگ قرمز واقعا بهش میاد!

پس ازاین استوری، خیلی ها به حدس پرداختند که مهاجم فهرست مازاد استقلال شاید بخواهد برای تلافی و انتقام پرسپولیسی گردد اما درنهایت خود ایجنت ارسلان مطهری همه چیز را تکذیب کرد و نوشت: واقعا جای تعجب داره برخی صحبت ها، مدت جابجایی در ایران تمام شده.

جالب آن که در زمان انتشار شایعه پرسپولیسی شدن احتمالی ارسلان مطهری، فرشاد پیوس آقای گل سال های نه چندان دور فوتبال ایران و یکی از اسطوره های پرسپولیس در مصاحبه ای از مهاجم آبی ها تعریف و تمجید نموده بود. حالا پس از منتفی شدن حضور ارسلان مطهری در پرسپولیس، فرشاد پیوس می گوید: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید. او تعصب زیادی روی تیمش استقلال دارد و بارها این مسئله را عنوان نموده است. من از دوندگی، جنگندگی و شم گلزنی ارسلان مطهری تعریف کردم چون سال هاست او را از زمان بازی در نفت تهران دیده ام.

او ادامه می دهد: ارسلان مطهری آغاز خوبی هم در استقلال داشت و گل های حساسی هم زد اما شاید بخت با او یار نبود. من باز هم می گویم مهاجمی مثل ارسلان مطهری به درد پرسپولیس می خورد شاید اگر آن شادی گل ها یا صحبت ها را مطرح نمی کرد. البته او هم خواسته به این شکل تعصب اش نسبت به تیم خودش را نشان دهد ولی از لحاظ کیفیت بازی به عنوان مهاجم به شخصه سبک بازی اش را قبول دارم. حالا اینکه چرا سرمربی پرتغالی استقلال این بازیکن را نخواسته است در حیطه وظایف من نیست و احتمالا باید از خود ساپینتو پرسید.

آقای گل سابق فوتبال ایران در خصوص ناکامی گلزنان پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر نیز خاطرنشان می نماید: مهدی عبدی مهاجم مستعدی است و حامد پاکدل هم هر زمانی که برای پرسپولیس بازی نموده پرتلاش نشان داده است اما این کافی نیست. مهاجم تیم پرسپولیس باید حریص بوده و همواره به فکر آقای گل شدن باشد. قبل از آغاز فصل و در طول مسابقات باید فکر و ذکر مهاجمان پرسپولیس آقای گلی باشد و حتی با یکدیگر هم برای گلزنی رقابت نمایند. خود من زمانی که بازی می کردم رقیبانی مثل صمد مرفاوی، عباس سرخاب، اصغر مدیرروستا، محسن گروسی و خیلی های دیگر داشتم. هر هفته جدول گلزنان را نگاه می کردم و اگر مهاجمی حتی یک گل از من جلو می افتاد تمام ذهنم را درگیر می کرد. تا زمانی که آن یک گل را جبران ننموده و از رقیبم در جدول گلزنان جلو نمی افتادم آرام نمی گرفتم! دوست داشتم هر هفته آن بالای جدول باشم.

از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید/ مهاجم پرسپولیس باید حریص و به فکر آقای گلی باشد/ او نشان داد در حد پرسپولیس نیست

فرشاد پیوس ضمن اشاره به فقدان فضای مجازی و تعداد کم رسانه ها در دوران بازی خودش یادآور می گردد: زمانی که ما بازی می کردیم دو هفته نامه دنیای ورزش و کیهان ورزشی بود که اولی رنگی چاپ می شد. همین دو هفته نامه نتایج بازی ها و جدول گلزنان را چاپ می کردند و ما هم هر هفته می خریدیم و می خواندیم. همان دو هفته نامه انگیزه زیادی به ما می دادند و البته این قدر فضای مجازیف اینستاگرام و ... نبود. به نظرم اینستاگرام کمی بازیکنان را از هدف اصلی دور نموده باشد. یک بار من به خود مهدی عبدی هم گفتم که اصلا و ابدا به اینستاگرام و مطالبی که درآن نوشته می گردد توجهی نکند. او باید خودش برای خودش انگیزه ایجاد کند و همواره هم به فکر آقای گلی باشد. این حرف من در خصوص حامد پاکدل هم صدق می نماید. باز تکرار می کنم مهاجم پرسپولیس باید حتما به فکر آقای گلی باشد و حتی به دوم شدن در جدول گلزنان هم فکر نکند.

مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص جدایی شرزود تمیروف نیز می گوید: شرزود تمیروف گرچه مهاجم پر جنب و جوش و دونده ای بود اما نشان داد در حد پرسپولیس نیست. شاید او در تیم های سطح پایین تر پیروز باشد اما بازی در پرسپولیس سخت است و آدم خودش را می خواهد.

آقای گل پیشین فوتبال ایران درباره بحث شیخ دیاباته و پرسپولیس عنوان می نماید: من آخرش هم متوجه نشدم بالاخره چی شد؟ دیاباته پاسخ مثبت داد یا اینکه خانواده اش را بهانه کرد؟ اما می دانم او هم سابقه و تجربه خوبی داشته و آقای گل ایران شده است. اگر مصدوم نباشد و تمرین داشته باشد به درد پرسپولیس می خورد هرچند ظاهرا این نقل و انتقال منتفی شده است. البته ما یورگن لوکادیا را هم داریم که من فکر می کنم این یکی خیلی می تواند یاری کند. اگر لوکادیا بتواند خیلی زود اولین گلش برای پرسپولیس را بزند زودتر راه می افتد و روی دور خواهد افتاد. شنیدم او بازیکن خوش روحیه و بسیار خوش برخوردی است که خیلی زود با سایر بازیکنان پرسپولیس نیز رفیق و صمیمی شده است. این روحیه و صمیمیت خیلی می تواند به زود جا افتادن لوکادیا در پرسپولیس یاری کند.

فرشاد پیوس درپایان خصوص بازی روز آدینه پرسپولیس برابر آلومینیوم در اراک نیز تصریح می نماید: بازی آسانی نیست و تیم آلومینیوم هم به لطف پیروزی در آبادان از روحیه خوبی برخوردار شده است. با این وجود من یکی به پیروزی پرسپولیس در این ملاقات خیلی امیدوارم. یحیی گل محمدی پس از دو هفته محرومیت به کنار خط می آید و همین خودش می تواند خیلی به تیم یاری کند. بچه های تیم هم پس از دو تساوی برابر ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان می خواهند در اراک پیروز شوند و این برد برای آنها حیاتی است. انشالله بازیکنان پرسپولیس با ارائه یک نمایش برتر بتوانند برابر تیم خوب آلومینیوم پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرشاد پیوس: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد پیوس: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید