فینالیست های اولین چالش مأموریت برای آینده ال جی انتخاب شدند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ال جی با انتخاب فینالیست ها در اولین چالش مأموریت برای آینده، کسب وکارهای جدیدی را توسعه می دهد.

فینالیست های اولین چالش مأموریت برای آینده ال جی انتخاب شدند

شرکت های Mission For The Future و ال جی برای پیگیری مشترک راه چاره های نوآورانه برای سلامت دیجیتال، متاورس و حمل و نقل الکتریکی انتخاب شدند.

مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال جی الکترونیکس، ال جی نُوا (LG NOVA)، شرکت های فینالیست را برای برنامه چالش جهانی ماموریت برای آینده خود انتخاب نموده است. این شرکت ها که نشان دهنده مسیرهای تجاری بالقوه متعدد در سه صنعت هستند، با تیم LG NOVA برای مشارکت در سرمایه گذاری های تجاری تازه همکاری خواهند کرد و در کنار آن به رشد و توسعه شرکت های خود، واجد شرایط برای سرمایه گذاری بالقوه ال جی و سایر سرمایه گذاران در زیست بوم LG NOVA ادامه خواهند داد تا راه چاره های تاثیرگذار برای مردم، جوامع و سیاره زمین ایجاد نمایند.

دکتر Sokwoo Rhee، معاون ارشد نوآوری ال جی الکترونیکس و رئیس LG NOVA گفت:

نخستین سال چالش ما نشان داد که چگونه همکاری مؤثر و قدرتمند بین استارت آپ های فناوری و شرکت های معتبر می تواند به تسریع روند نوآوری یاری کند. به فینالیست ها و همه شرکت هایی که در چالش ماموریت آینده شرکت کردند تبریک می گویم. ما مشتاقانه منتظر سفر با این شرکت ها هستیم که برای آینده ای روشن تر و از نظر فناوری پیشرفته تر، نوآوری می نمایند.

فینالیست ها از میان یک مجموعه اولیه تقریباً 1300 متقاضی انتخاب شدند. آنها پس از همکاری نزدیک با تیم LG NOVA Entrepreneur-In-Residence در یک دوره شش تا نه ماهه برای ساخت و آزمایش پیشنهادات، جایگاه برتر را به دست آوردند. در طول این فرآیند، شرکت ها فرصت هایی برای دیدار با تیم های تجاری ال جی و سرمایه گذاران در زیست بوم LG NOVA داشتند. فینالیست ها به ویلیام چو، مدیرعامل ال جی الکترونیکس گلوبال معرفی شدند.

شرکت LG NOVA با انتخاب این شرکت ها، کسب وکارهای تازهی را در Digital Health، Electric Mobility و Metaverse ایجاد می نماید و مسیرهای متعددی را برای ارائه خدمات و راه چاره های تازه دنبال می نماید که به ما در پیشروی سریع تر به سمت آینده یاری می نماید.

دومین ماموریت سالانه LG NOVA برای آینده (2022) اکنون برای ارسال باز است. آخرین مهلت ارسال، پنجشنبه، 6 اکتبر 2022 است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال ایده های تازه به LG NOVA، به وب سایت www.lgnov.com/mission22 مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "فینالیست های اولین چالش مأموریت برای آینده ال جی انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های اولین چالش مأموریت برای آینده ال جی انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید