محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد کتابخانه ها شد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی را به عنوان دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد منصوب کرد.

محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد کتابخانه ها شد

متن حکم مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد به این توضیح است:

برادر گرامی جناب آقای محمدرضا هراتی

معاون محترم توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی

سلام علیکم

کتاب و کتابخوانی از مهم ترین ارکان توسعه فرهنگی کشور و کوشش پیوسته برای ارتقای آن، وظیفه همه فرهنگ دوستان به ویژه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی است. به جز وظیفه اداری، نگاه فرهنگی و اقبال شایسته سیاست گذاران به کتاب، موهبتی الهی است که نشان از کمال روحی و بالندگی انسان ها دارد.

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد کتابخانه های عمومی کشور منصوب می شوید.

امید واثق دارد که با استعانت از خداوند متعال و کمک همکاران خدوم آن معاونت، با همکاری کامل دیگر معاونت ها و ادارات کل ستادی و استانی و نیز بهره گیری شایسته از ظرفیت دستگاه های فرهنگی همسو، ضمن طراحی برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای اثربخش، متناسب با اقتضائات فرهنگی و ذائقه مخاطبان، با توجه به تقویت جایگاه کتابخانه عمومی در این رخداد بزرگ فرهنگی، نسبت به اجرای وزین و شایسته اقدامات نهاد در هفته کتاب، به وی ژه برگزاری آیین گرامی داشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اهتمام به عمل آورده و پیروز باشید، ان شاءالله.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد کتابخانه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب سال 1402 نهاد کتابخانه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید