مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد، عکس

به گزارش انجمن گیگابلاگ، در سال های اخیر با افزایش روزافزون استفاده ما از محصولات پلاستیکی و بی توجهی مان به قوانین طبیعت، نه تنها زندگی حیوانات بلکه زندگی خودمان نیز در معرض خطر نابودی قرار گرفت؛ بنابراین کشور های مختلف به فکر بازیافت محصولاتی که تجزیه طبیعی طولانی مدت دارند، افتادند. در این میان برخی از افراد جوامع مختلف تلاش کردند جدای از اقدامات دولت ها و حکومت ها برای پیش بردن طرح های بازیافتی، به نوعی حق مطلب را ادا کرده و دین خود نسبت به طبیعت را بپردازند. این تلاش آن ها در برخی مواقع به مثابه انداختن یک تیر و زدن دو هدف است.

مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد، عکس

خدیجه عباسی که در کنار همسر از کارافتاده اش در یکی از روستا های اردکان یزد زندگی می کند، با بازیافت مواد دورریختنی علاوه بر نجات دادن محیط زیست اطرافش از نابودی، عروسک های جذاب و زیبایی می سازد.

به گفته عباسی او مجبور بود سرگرمی برای خودش ایجاد کند؛ بنابراین عروسک ساخت و حنا اولین عروسک دست ساز او بود.

عباسی عروسک ها را برای فروش نمی سازد. او حتی سفارش های ساخت عروسک را نیز دریافت کرده، اما این کار را برای سفارش دهندگان رایگان انجام داده است.

خدیجه عباسی با نمایش عروسک های خلاقانه و بی بدیل دست سازش مزرعه خودش را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است و این جاذبه گردشگری با نام مزرعه عروسک ها شناخته می شود.

منبع: گردشبان

به "مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه ای که با تکیه بر اصول زندگی سبز، یک جاذبه گردشگری شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید